De 5 bøgerne, vil samle serien :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
13 svar
5 synes godt om
22. august 2014

Troldemommi

Da jeg var barn elskede jeg at læse om Georg, Juliane, Dick, Anne og Tim, jeg syntes alle bøgerne var fantastiske

Nu har jeg selv fået to unger, og har opdaget at det ikke er alle biblioteker der har denne spændende serie på sine hylder, derfor vil jeg anskaffe mig serien selv, i håb om at når Johanne og Daniel bliver større vil læse de her bøger.

Men

Der er 36 forskellige titler og derfor vil jeg allerede nu gå i gang med at købe dem, sådan en serie har nemlig fortjent at blive samlet igen

Hvis du tilfældigvis har eller har kendskab til nogen som har disse dejlige bøger stående, en eller flere eller mange, og som vil sælge dem, så skriv endeligt.

Jeg skal selvfølgelig kun bruge et eksemplar af hver bog

Og

Hvis du selv har læst dem, så kom endelig med din mening

God weekend

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

På facebook er der en side som hedder Trekroners Lopperier, der er en som sælger nogle gamle børnebøger...blandt andet 3 De Fem til 10 kr/Stk.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

22. august 2014

Troldemommi

Chrizta skriver:

På facebook er der en side som hedder Trekroners Lopperier, der er en som sælger nogle gamle børnebøger...blandt andet 3 De Fem til 10 kr/Stk.

Mange tak, det skal straks undersøges

Monica

Anmeld

22. august 2014

Hulubulu86

Jeg kan tjekke om mine stadig staar I dk, havde det meste af serien men kan Ikke huske om de er givet vaek

Anmeld

22. august 2014

Troldemommi

UmmA skriver:

Jeg kan tjekke om mine stadig staar I dk, havde det meste af serien men kan Ikke huske om de er givet vaek

Det må du meget gerne undersøge

Monica

Anmeld

22. august 2014

Malene76

Troldemommi skriver:

Da jeg var barn elskede jeg at læse om Georg, Juliane, Dick, Anne og Tim, jeg syntes alle bøgerne var fantastiske

Nu har jeg selv fået to unger, og har opdaget at det ikke er alle biblioteker der har denne spændende serie på sine hylder, derfor vil jeg anskaffe mig serien selv, i håb om at når Johanne og Daniel bliver større vil læse de her bøger.

Men

Der er 36 forskellige titler og derfor vil jeg allerede nu gå i gang med at købe dem, sådan en serie har nemlig fortjent at blive samlet igen

Hvis du tilfældigvis har eller har kendskab til nogen som har disse dejlige bøger stående, en eller flere eller mange, og som vil sælge dem, så skriv endeligt.

Jeg skal selvfølgelig kun bruge et eksemplar af hver bog

Og

Hvis du selv har læst dem, så kom endelig med din mening

God weekend

Monica

Åhh trip down memory lane. Elskede de bøger som ung. Har nok læst det meste af ungdomsbiblioteket som teenager. Fed ide du har fået. 

Kh. Malene 

Anmeld

24. august 2014

Troldemommi

Chrizta skriver:

Øv har kontaktet sælger, hun er desværre ikke i stand til at sende dem til mig, hun bor i Roskilde og jeg i Silkeborg så der er langt at køre for tre bøger.

Men mange tak til dig alligevel

Monica

Anmeld

24. august 2014

Troldemommi

Malene76 skriver:

Åhh trip down memory lane. Elskede de bøger som ung. Har nok læst det meste af ungdomsbiblioteket som teenager. Fed ide du har fået. 

Kh. Malene 

Jeg var også en stor læsehest som yngre, så fik man to børn og vupti, nu får jeg mest læst godnathistorier for børn

Monica

Anmeld

24. august 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Troldemommi skriver:

Øv har kontaktet sælger, hun er desværre ikke i stand til at sende dem til mig, hun bor i Roskilde og jeg i Silkeborg så der er langt at køre for tre bøger.

Men mange tak til dig alligevel

Monica

Der er en del til salg på dba.dk måske der er nogen lidt tættere på.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

24. august 2014

Bettinnie

Jeg har bog nr 36 og 38 du gerne må købe. Bor også på Sjælland, men vil da gerne sende, hvis du betaler portoen også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.