Thailand for en uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
7 svar
1 synes godt om
22. august 2014

PernilleogLouis

Min dreng og jeg har de to sidste uger været i Thailand januar/februar i to uger - har været skønt Nu er han så startet i skole. Jeg overvejer om vi skal tag afsted i uge 7 når han har vinterferie men det er jo kun en uge. Vi ville tag afsted så vi lander i Bangkok lørdag morgen også bare tag til Hua Hin som er et par timers kørsel. Vi ville så skulle hjem igen lørdag eftermiddag så vi vil være i Danmark lørdag aften - dansk tid. Men er det for lidt tid af være afsted? Nogen der har erfaringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

betski

Jeg har ikke erfaringer med at være af sted i kun en uge, men ville nok ikke selv gøre det. Synes det er en lang tur for blot en uge. Vi skal af sted til januar, og har valgt at min datter skal have fri i de to uger vi skal af sted. Skolen bakker helt op omkring det. Vi sørger for at hun får lavet lektier, så hun ikke kommer bagud. Læren ved allerede nu, at hun holder fri, så det kan indgå i hendes planlægning.

under alle omstændigheder - rigtig god ferie :-)

Anmeld

22. august 2014

PernilleogLouis

betski skriver:

Jeg har ikke erfaringer med at være af sted i kun en uge, men ville nok ikke selv gøre det. Synes det er en lang tur for blot en uge. Vi skal af sted til januar, og har valgt at min datter skal have fri i de to uger vi skal af sted. Skolen bakker helt op omkring det. Vi sørger for at hun får lavet lektier, så hun ikke kommer bagud. Læren ved allerede nu, at hun holder fri, så det kan indgå i hendes planlægning.

under alle omstændigheder - rigtig god ferie :-)

Ja men vi skal og så på ski i uge 5 så der holder han fri så går det ikke med uge 8 også

Anmeld

22. august 2014

betski

PernilleogLouis skriver:

Ja men vi skal og så på ski i uge 5 så der holder han fri så går det ikke med uge 8 også

Nej kan godt se det falder uheldigt sammen. Men her får hun fri i uge 2+3 og så er der jo skolens vinterferie. Ved godt det ikke er det helt optimale, men hun går kun i 4. klasse så jeg tager det ikke så tungt. Det var også noget andet, hvis skolen ikke bakkede op om det. 

Anmeld

22. august 2014

PernilleogLouis

betski skriver:

Nej kan godt se det falder uheldigt sammen. Men her får hun fri i uge 2+3 og så er der jo skolens vinterferie. Ved godt det ikke er det helt optimale, men hun går kun i 4. klasse så jeg tager det ikke så tungt. Det var også noget andet, hvis skolen ikke bakkede op om det. 

Jeg må forhøre mig lidt - ved faktisk ikke hvad deres holdning er til det - vi har stadig ikke været til det første forældremøde. To uger ville klart være bedst 

Anmeld

22. august 2014

Muffinmus

I skal jo bruge sammenlagt en hel dag pr vej som er ren rejse. Dvs i kun får 5 dage dernede.  Det er ikke besværet værd synes jeg.

Min søns skole bakker op om rejser (vi skal selv en uge afsted nu her). De synes det er skønt at forældre vil rejse ud og vise dem verden:-)

Anmeld

22. august 2014

PernilleogLouis

MariaE skriver:

I skal jo bruge sammenlagt en hel dag pr vej som er ren rejse. Dvs i kun får 5 dage dernede.  Det er ikke besværet værd synes jeg.

Min søns skole bakker op om rejser (vi skal selv en uge afsted nu her). De synes det er skønt at forældre vil rejse ud og vise dem verden:-)

nej vi har en hel uge dernede.

Anmeld

22. august 2014

Lotus86

Jeg ville ikke gide rejse så langt for så kort tid. Elsker Thailand, men hvis jeg kun havde en uge ville jeg vælge er land tættere på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.