Æl test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. august 2014

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg er ikke super god til at tyde de her tests, og er i tvivl om denne her er positiv. Havde min første mens dag D. 12 og har en cyklus på 30 dage. Grunden til ar jeg testede idag er, at jeg kunnemærke nogle jag i venstre side. Manden og jeg hyggede os inden han tog på arbejde idag, og jeg tog testen for lidt siden.

Er den positiv?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

Anonym trådstarter

Hov, billederne kom ikke med..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2014

Kærlighediminmave

Desværre ikke, test stregen skal være lige så, eller tydeligere end kontrol stregen

Anmeld

22. august 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Desværre ikke, test stregen skal være lige så, eller tydeligere end kontrol stregen

Okay, tak for svar ser den ud til at være på vej til at blive positiv, eller er den brand negativ?

Anmeld

22. august 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Okay, tak for svar ser den ud til at være på vej til at blive positiv, eller er den brand negativ?

Det er svært at sige for mig om den har været der eller den er på vej, hvor langt er du i din cyklus og hvor lange plejer de at at være?

Anmeld

22. august 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Det er svært at sige for mig om den har været der eller den er på vej, hvor langt er du i din cyklus og hvor lange plejer de at at være?

Sidste første mens dag var den 12, og har en regelmæssig cyklus på 30 dage. Synes bare det var lidt tidligt at få ægløsning allerede idag, me testede fordi jeg kunne mærke stik og jag.

Anmeld

22. august 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Sidste første mens dag var den 12, og har en regelmæssig cyklus på 30 dage. Synes bare det var lidt tidligt at få ægløsning allerede idag, me testede fordi jeg kunne mærke stik og jag.

Hmm ja det er tidligt så skal jeg ikke kunne sige det desværre 

Anmeld

22. august 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Hmm ja det er tidligt så skal jeg ikke kunne sige det desværre 

Helt i orden. Tak for dit imput

Anmeld

23. august 2014

Anonym trådstarter

Hmm. Nu er jeg meget forvirret, for idag ser min test således ud.. Men har ikke haft æl slim eller noget, kun utrolig ondt indeni..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.