Cd 47

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
7 svar
1 synes godt om
22. august 2014

Anonym trådstarter

Puha! Det er godt nok op ad bakke de her dage!! Er på dag 47 nu i 2. Cyklus og både mig og manden er allerede kørt død i det her projekt!! 

1 cyklus 42 dage. Har nu købt gele Royal i håb om at det kan stabilisere min cyklus, jeg har tid hos lægen til undervogns tjek fredag næste uge. 

Testede for æl for 3 uger siden hvor jeg troede jeg havde en positiv test, da stregerne var lige tydelige. Men åbenbart ikke, sidste uge havde jeg smerter i venstre side et par timer, ergo må det ha været æl. Var på ferie og havde desværre ingen æl teste. 

Nu en uge senere (3+1 hvis den er der) har jeg enormt ømme brystvorter, havde hovedpine i starten af ugen, samt ubehag i hele kroppen. 

Ja det blev en lang smøre men jeg er bare så træt af det og det er til at blive så frustreret over at jeg bliver ked af det men må jo bare vente trods laaaaange cyklusser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

Anonym trådstarter

Nogle der har gode/dårlige erfaringer mht gele Royal, tager imod alle bud med kyshånd

Anmeld

22. august 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Nogle der har gode/dårlige erfaringer mht gele Royal, tager imod alle bud med kyshånd

Jeg har selv taget gele royal, dog uden effekt på hverken cykluslængde eller gjort den regelmæssig (jeg har en cyklus på gns. 34 dage, der svinger plus minus 5 dage i begge retninger). Og jeg blev heller ikke gravid i mens, men her ligger vores udfordring dog også primært ved min kæreste, tror vi (dårlig sædkvalitet efter fjernelse af den ene testikel).

Hvis det kun er 2. cyklus efter p-pille stop (det fremgår ikke om du var på p-piller inden i startede op), så kan kroppen godt bruge lang tid på at finde sig selv igen.

Jeg havde selv en cyklus på 47 dage sidste gang, så jeg var også godt frustreret. Her testede jeg positiv for ægløsning 30 dage før min mens endelig kom. Men de 5 teste jeg nåede at tage viste alle negative og min mens kom da også til sidst.

Jeg kan nok ikke give så mange gode råd end, at I må se tiden an (lettere sagt end gjort). Hvis din cyklus bliver ved med at være lang og uregelmæssig, så bliv undersøgt for PCO. Men i første omgang skal din krop nok bare lige have ro til at finde sig selv.

Og et lille PS. det er muligt at have 2*ægløsning i en cyklus, så jeg krydser da fingre for, at det "bare" er det, der er sket hos dig og at du vil kunne teste positiv om en uges tid 

Anmeld

22. august 2014

Anonym trådstarter

Okay har bare det mange der har haft positiv virkning med gele Royal min cyklus denne gang kommer op over 50 dage. Og ja jeg ønsker jo lige så brændende som alle andre at blive mor, men med så lange cyklusser ligger det jo langt ude i fremtiden :/

Anmeld

22. august 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Okay har bare det mange der har haft positiv virkning med gele Royal min cyklus denne gang kommer op over 50 dage. Og ja jeg ønsker jo lige så brændende som alle andre at blive mor, men med så lange cyklusser ligger det jo langt ude i fremtiden :/

Ja jeg har også forbandet min lange cyklus væk flere gange, og dine er jo virkelig lange!! Vi har prøvet i 17 måneder nu, og det er "kun" 15. cyklus lige nu, så jeg føler mig lidt "snydt" for to ekstra forsøg, som andre med en kortere cyklus har fået. Jeg ved godt, at man ikke kan stille det sådan op, men sådan føles det ind i mellem!

Og bare fordi gelé royal ikke havde en virkning hos mig, er jo ikke ensbetydende med, at det ikke virker hos dig!

Jeg krydser fingre for at din mens snart kommer eller en positiv test. 

Og held og lykke med det hele 

Anmeld

22. august 2014

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Ja jeg har også forbandet min lange cyklus væk flere gange, og dine er jo virkelig lange!! Vi har prøvet i 17 måneder nu, og det er "kun" 15. cyklus lige nu, så jeg føler mig lidt "snydt" for to ekstra forsøg, som andre med en kortere cyklus har fået. Jeg ved godt, at man ikke kan stille det sådan op, men sådan føles det ind i mellem!

Og bare fordi gelé royal ikke havde en virkning hos mig, er jo ikke ensbetydende med, at det ikke virker hos dig!

Jeg krydser fingre for at din mens snart kommer eller en positiv test. 

Og held og lykke med det hele 

Ja jeg er desperat og tænker at det kan i det mindste ikke gøre det værre! Nu må jeg bare vente og se om mens dukker op i næste uge, ellers har jeg en tid hos lægen så håber jeg hun kan give mig lidt ro

Anmeld

22. august 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Ja jeg er desperat og tænker at det kan i det mindste ikke gøre det værre! Nu må jeg bare vente og se om mens dukker op i næste uge, ellers har jeg en tid hos lægen så håber jeg hun kan give mig lidt ro

Det tror jeg bestemt heller ikke at det gør. Og jeg kender godt følelsen af, at man bare gerne vil gøre noget. Vi har også været på bestemte kure osv. osv.

Nu håber jeg bare på, at den er der denne gang (tester i morgen), men hvis den ikke er, skal vi nok snart starte i behandling.

Jeg håber, din læge kan give dig nogle bedre svar og måske også give dig noget ro!

Anmeld

22. august 2014

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Det tror jeg bestemt heller ikke at det gør. Og jeg kender godt følelsen af, at man bare gerne vil gøre noget. Vi har også været på bestemte kure osv. osv.

Nu håber jeg bare på, at den er der denne gang (tester i morgen), men hvis den ikke er, skal vi nok snart starte i behandling.

Jeg håber, din læge kan give dig nogle bedre svar og måske også give dig noget ro!

Ja det er super træls krydser fingre for dig, og så går jeg i venteposition til i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.