Anonym skriver:
Nogle der har gode/dårlige erfaringer mht gele Royal, tager imod alle bud med kyshånd
Jeg har selv taget gele royal, dog uden effekt på hverken cykluslængde eller gjort den regelmæssig (jeg har en cyklus på gns. 34 dage, der svinger plus minus 5 dage i begge retninger). Og jeg blev heller ikke gravid i mens, men her ligger vores udfordring dog også primært ved min kæreste, tror vi (dårlig sædkvalitet efter fjernelse af den ene testikel).
Hvis det kun er 2. cyklus efter p-pille stop (det fremgår ikke om du var på p-piller inden i startede op), så kan kroppen godt bruge lang tid på at finde sig selv igen.
Jeg havde selv en cyklus på 47 dage sidste gang, så jeg var også godt frustreret. Her testede jeg positiv for ægløsning 30 dage før min mens endelig kom. Men de 5 teste jeg nåede at tage viste alle negative og min mens kom da også til sidst.
Jeg kan nok ikke give så mange gode råd end, at I må se tiden an (lettere sagt end gjort). Hvis din cyklus bliver ved med at være lang og uregelmæssig, så bliv undersøgt for PCO. Men i første omgang skal din krop nok bare lige have ro til at finde sig selv.
Og et lille PS. det er muligt at have 2*ægløsning i en cyklus, så jeg krydser da fingre for, at det "bare" er det, der er sket hos dig og at du vil kunne teste positiv om en uges tid 

Anmeld