finkedinke skriver:
Jeg har tit tænkt på om jeg skulle slette min profil og begynde forfra, både herinde og på andre forum. Det kan jo næsten ikke undgås at fortælle noget om sig selv eller egne erfaringer. Ikke fordi jeg ikke vil stå ved mine meninger, men fordi jeg godt kan blive lidt skræmt ved tanken om at jeg kan have skrevet noget herinde som selvfølgelig ikke er hemmeligt, men som jeg ville blive ret irriteret over hvis min nabo eller kassedamen i netto osv kommenterede IRL, eller som ikke vedkommer mine kontakter i forbindelse med mit arbejde.
Hvilke tanker gør i jer om at være "kendte" på nettet??
Tænker i over at en arbejds-relateret kontakt kan google jer og læse med? Og hvad tænker i?
Berith
Godt emne

Jamen jeg er faktisk meget anonym herinde - og alle andre steder. Og det har netop den årsag, som du beskriver. Yderligere skal man passe meget på hvad man skriver eller viser, da det jo er tilgængeligt for alle - og jeg mener ALLE.
Derfor har jeg ingen billeder af mig selv herinde, og slet ikke mine børn, da jeg ikke vil finde billeder af dem andre steder. Mine børn skal slet ikke ligge på nettet, før de er gamle nok til selv at oploade dem. Det er både min mand og jeg meget enige om.
På Facebook har jeg kun et profilbilled af mig selv, mere kommer der heller ikke op.
Så jo, jeg er meget anonym, når det gælder Internettet
Anmeld