Jeg har valgt at være anonym her da det er lidt for privat at kunne offentliggøre synes jeg.
Mit problem her er at jeg kan mærke på min fyr ikke har lyst til sex mere efter min fødsel!
Vi har ikke knaldet i over 6 måneder, da han ikke kunne under min graviditet. fair nok!
Men 2 måneder efter min fødsel måtte jeg til sidst presse på, da jeg ikke kunne holde mig mere! Han virker så afslappende og siger vi bør vente lidt mere? Burde det ikke være mig som skulle kunne føle mig klar og ikke ham?
Efter en skænderi prøvede vi så at knalde! Det var virkelig som om han ikke nyder det! Han kommer ingengang som han plejer eller virker tændt.
Hans sexlyst er der ikke mere! Han begynder nu og komme med undskyldninger om at han rr træt! Vi har ikke et sexliv mere efter vi fik vores datter!
Er det fordi jeg ikke har min gamle krop mere? Jeg kan ikke forstå det! Jeg er så ked af det!
Overvejer at gå fra ham hvis han ikke kan dække mine behov! Det kan ikke passe, at vi deler seng hver nat uden han er tændt eller prøver at få en smule, eftersom vi ikke har dyrket sex i over et halvt år!!!
Det virkelig frusterende!
Anmeld