Hanstholm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
9 svar
2 synes godt om
21. august 2014

skoust

jeg er så heldig at jeg er blevet inviteret på kærligheds weekend af min kæreste den. 29-31 august på et hotel i hanstholm.. men er der nogen der kan fortælle mig lidt om hvad man kan lave af aktiviteter der omkring og hvad der er af muligheder? shopping spisesteder m.m.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

Misser1989

skoust skriver:

jeg er så heldig at jeg er blevet inviteret på kærligheds weekend af min kæreste den. 29-31 august på et hotel i hanstholm.. men er der nogen der kan fortælle mig lidt om hvad man kan lave af aktiviteter der omkring og hvad der er af muligheder? shopping spisesteder m.m.

Der er ikke så meget i selve Hanstholm et kedeligt center. Men der ligger et bunker museum i Hanstholm fra 2. Verdens krig, det er meget spændende.
Og så ligger Thisted ca. 20 km fra Hanstholm hvor der er en lille, men super gå gade, flere spise steder, biograf, park osv.
Og ellers er naturen skøn her oppe ved vesterhavet så der er rig mulighed for nogle dejlige kæreste ture langs skoven eller i nationalpark Thy

Som du kan høre, så bor jeg selv heroppe

RIGTIG god tur og sikke en skøn kæreste du har

Anmeld

21. august 2014

skoust

Misser1989 skriver:

Der er ikke så meget i selve Hanstholm et kedeligt center. Men der ligger et bunker museum i Hanstholm fra 2. Verdens krig, det er meget spændende.
Og så ligger Thisted ca. 20 km fra Hanstholm hvor der er en lille, men super gå gade, flere spise steder, biograf, park osv.
Og ellers er naturen skøn her oppe ved vesterhavet så der er rig mulighed for nogle dejlige kæreste ture langs skoven eller i nationalpark Thy

Som du kan høre, så bor jeg selv heroppe

RIGTIG god tur og sikke en skøn kæreste du har

ja han er ikke så tosset

ja thisted er vist en hyggelig by har jeg hørt.. men hvad med svømmehaller og wellness? har de noget af det ? lyder lækkert med så dejligt natur  

kan du måske anbefale nogen restauranter i thisted ?

Anmeld

21. august 2014

debbie19

skoust skriver:

ja han er ikke så tosset

ja thisted er vist en hyggelig by har jeg hørt.. men hvad med svømmehaller og wellness? har de noget af det ? lyder lækkert med så dejligt natur  

der ligger et rigtig lækkert wellnes sted i hurup og det er rigtig billigt 

Anmeld

21. august 2014

Mutti2

Der er en okay svømmehal i Thisted...

Af restauranter kan jeg anbefale restaurant Bryggen i Thisted Lækkert sted, lækkert mad.... Men lidt til den dyre ende ellers er der kommet en meget omtalt kinesisk restaurant i Thisted (tror den hedder Luna) og skulle være helt suveræn

God tur

Anmeld

21. august 2014

skoust

debbie19 skriver:

der ligger et rigtig lækkert wellnes sted i hurup og det er rigtig billigt 

hvor ligger hurup i forhold til thisted? lyder godt nok lækkert 

Anmeld

21. august 2014

skoust

Putte-mor skriver:

Af restauranter kan jeg anbefale restaurant Bryggen i Thisted Lækkert sted, lækkert mad.... Men lidt til den dyre ende ellers er der kommet en meget omtalt kinesisk restaurant i Thisted (tror den hedder Luna) og skulle være helt suveræn

God tur

det lyder rigtig hyggeligt.. og kinesisk mad er lige os.. så det skal vi da helt sikkert prøve 

Anmeld

21. august 2014

Misser1989

skoust skriver:

ja han er ikke så tosset

Resturant bryggen er super. Rigtig hyggeligt og det bedste sted.
I Hurup er der noget wellness og bad. Vigsø er der et ferie center med badeland og i Thisted er der thyhallen, hvor der også er bade land ?? prøv og Google de steder

Anmeld

21. august 2014

Misser1989

Putte-mor skriver:

God tur

Lulu hedder den

Anmeld

21. august 2014

Mutti2

Misser1989 skriver:

Lulu hedder den

Ahh.... Det var da tæt på Må prøve den næste gang jeg er hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.