Hvilke sko til dans?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
4 svar
1 synes godt om
21. august 2014

IT-nørd

Freya på 3 år og 3 måneder starter til dans i næste uge. Hvilke sko vil I anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

K&S

IT-nørd skriver:

Freya på 3 år og 3 måneder starter til dans i næste uge. Hvilke sko vil I anbefale?

Det kommer helt an på, hvilken slags dans det er?

Anmeld

22. august 2014

IT-nørd

Det kommer helt an på, hvilken slags dans det er?

Ganske almindelig begynder MGP/børnedans. 

Anmeld

22. august 2014

Kasand

Reebok Pumps er fantastiske at danse i :-) De sidder ordentligt på foden, støtter godt og så er de ikke for glatte... Sålen er lavet så man står fast, men ikke så fast at man får besvær med drejning og andre "over-gulvet-øvelser" og hun belaster derfor ikke knæ og hofte :-) Vil klart anbefale disse sko, både til børn og voksne når det drejer sig om dans :-)

Har danset siden jeg var 3 år gammel, professionelt siden jeg var 8 og har desuden undervist og har altid selv brugt Reebok Pumps og anbefalet disse til elever og forældre ;-) Og så fås de i alle mulige fede farver (selvfølgelig også "bare" i sort og hvid) :-D

Anmeld

22. august 2014

IT-nørd

Kasand skriver:

Reebok Pumps er fantastiske at danse i :-) De sidder ordentligt på foden, støtter godt og så er de ikke for glatte... Sålen er lavet så man står fast, men ikke så fast at man får besvær med drejning og andre "over-gulvet-øvelser" og hun belaster derfor ikke knæ og hofte :-) Vil klart anbefale disse sko, både til børn og voksne når det drejer sig om dans :-)

Har danset siden jeg var 3 år gammel, professionelt siden jeg var 8 og har desuden undervist og har altid selv brugt Reebok Pumps og anbefalet disse til elever og forældre ;-) Og så fås de i alle mulige fede farver (selvfølgelig også "bare" i sort og hvid) :-D

Lyder til det er sagen

Har du et link eller billede af dem, så jeg får en idé til hvordan de ser ud? Underviseren nævnte nemlig kondisko

Jeg synes ikke Google er min ven nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.