Anonym skriver:
Hej
først er jeg lige anonym da jeg ikke vil kunne spores af arbejdskollegaer.
Men jeg arbejder i en bhv og har 3 dage til 16 og 2 tidlige dage. Og derfor heller ingen weekend arbejde.
Jeg overvejer at skifte job og interessere mig for tøj til børn og overvejer derfor en børnetøjs butik eller evt en ønskebørn eller babysam
men hvordan er arbejdstiderne i butik (kommer selvfølgelig an på antal timer)
Men møder man altid fra 10 til 17.30 eller noget i den dur og hvad med lønnen??
Jeg er ok lønnet nu og har gode arbejdstider så skal finde ud af om det er det rigtige valg evt at skifte.
Ved ikke om du har børn?
Men hvis du har, skal du i hvertfald gøre op med dig selv om du er villig til at du ikke har eftermiddagen sammen med dine børn og at der weekend arbejde.
Jeg er frisør, men det er stadig butiks åbningstider, mine uge ser sådan her ud man, ons, fre 9.30- 17.30 tors 9.30-19 lør 9-13 tirs fri. Fri hver 3 lørdag. Og det er enlig mere end man har ret til som frisør.
Jeg er tidligst hjemme 18.15 og min pige bliver puttet 19.15 hvilket jo vil sige at vi skal når at spise og hygge på ca 1 time. Det er RØV. Også selvom jeg elsker mit arbejde. Og manden skal jo også synes det er ok at være så meget på.
De eneste fordele er at mine børn ikke skal hives ud af sengen kl 6, og at jeg har fri tirsdag så jeg kan få gjort rent og handlet m.m så vi bare skal hygge alle sammen i weekenderne

Så tilslutter mig de andre NEJ LAD VÆRE

jeg ville gerne have andre arbejdstider
Anmeld