Til jer som arbejder i butik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.048 visninger
10 svar
1 synes godt om
21. august 2014

Anonym trådstarter

Hej

først er jeg lige anonym da jeg ikke vil kunne spores af arbejdskollegaer. 

Men jeg arbejder i en bhv og har 3 dage til 16 og 2 tidlige dage. Og derfor heller ingen weekend arbejde. 

Jeg overvejer at skifte job og interessere mig for tøj til børn og overvejer derfor en børnetøjs butik eller evt en ønskebørn eller babysam

men hvordan er arbejdstiderne i butik (kommer selvfølgelig an på antal timer)

Men møder man altid fra 10 til 17.30 eller noget i den dur og hvad med lønnen?? 

Jeg er ok lønnet nu og har gode arbejdstider så skal finde ud af om det er det rigtige valg evt at skifte. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

Goggelogge

Jeg ville ikke skifte hvis jeg var dig, hvis du tænker arbejdstid og løn.. Løn i butik er meget lille og arbejdstiden det samme, bare rykket lidt.. Jeg fandt selv et butiks job hvor jeg kunne få tidligere fri, ellers var min datter jo kommet i seng når heg kom hjem..

Anmeld

21. august 2014

SHERO

Jeg ville heller ikke skifte hvis jeg var dig.. Arbejdstiderne er ikke særlig gode, jeg måtte droppe mit butiksjob da jeg fik jeg ældste. Der var åben til 19, men klokken blev tit 20 inden jeg kom hjem, butikken skulle lige lukkes plus transport tid. Arbejde hver anden weekend, og mange af de store kæder har også tit søndagsåben og lange åbningstider, så mange gange vil man først møde 12-19.xx, men hvis man virkelig brænder for det, og kan få hverdagen til at hænge sammen så kan man jo prøve

Anmeld

21. august 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej

Men jeg arbejder i en bhv og har 3 dage til 16 og 2 tidlige dage. Og derfor heller ingen weekend arbejde. 

Jeg overvejer at skifte job og interessere mig for tøj til børn og overvejer derfor en børnetøjs butik eller evt en ønskebørn eller babysam

Jeg er ok lønnet nu og har gode arbejdstider så skal finde ud af om det er det rigtige valg evt at skifte. 

Jeg ville IKKE gøre det...

de tider du skriver, kan du slet ikke regne med.... der skal jo ordnes ting inden butikken åbner.. og efter.. samt lukkedage/helligdage er en by i rusland.. og lønne er heller ikke noget at juble over...

Jeg elsker at arbejde i butik, men det er SLET IKKE det værd for mig som jeg mister på det personlige plan...

Man kan selvfølgelig være SUPER heldig at finde et sted hvor man har super gode tider, men det tror jeg er en sjældenhed...

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

synes det er ret svært

for jeg ser ikke mig selv i den bhv om feks 5 år.

Anmeld

21. august 2014

Nadia&Daniel

STOP !!!!! gør det ikke. Kan ikke skrive andet - end at jeg tilslutter mig de andre !!!!!

Anmeld

21. august 2014

Hullabullabulla

Okay... Jeg er så en af dem der mener at man skal gå på arbejde og ha det sjovt, og brænde for det man laver.. Hvis det er fx en ønskebørn, så ja, der kan være væsentlig anderledes dage end du er vant til nu, plus weekendarbejde- men.. Hvis det er det du brænder for, så skal der nok findes en løsning! Lønnen i butik er dog lavere end pædagog som regel..
Prøv evt og gå i den lokale babysam ol og forhør dig lidt

Personligt ville jeg ikke selv kunne skifte, men det er fordi mine weekender er hellige

Anmeld

21. august 2014

B&J

nu arbejder jeg dog ikke i tøj butik eller sådan men Superbest og jeg arbejder også røv tider ja det er det. men jeg elsker at gå på arbejde hver dag selv om en dag kan hede 7-16 eller fra 9-20 og ind i mellem weekender også og nogle gange er det hele ugen. men ja sådan er det og jeg er glad for der hvor jeg er og fortryder ikke mit valg...

selv om jeg godt kan se som min kæreste arbejder hedder det fra 7-13 eller fra 7-15 og ind i mellem weekend ja det er da super fede tider men det der er vigtigst er man trives og har det godt det sted man er

Anmeld

21. august 2014

Christabelle

Arbejder også i butik og tilslutter mig; gør det ikke. Lortearbejdstider og lorteløn. Leder selv efter noget andet til når jeg kommer tilbage fra barsel.

Anmeld

21. august 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej

Ved ikke om du har børn?

Men hvis du har, skal du i hvertfald gøre op med dig selv om du er villig til at du ikke har eftermiddagen sammen med dine børn og at der weekend arbejde.

Jeg er frisør, men det er stadig butiks åbningstider, mine uge ser sådan her ud man, ons, fre 9.30- 17.30 tors 9.30-19 lør 9-13 tirs fri. Fri hver 3 lørdag. Og det er enlig mere end man har ret til som frisør.

Jeg er tidligst hjemme 18.15 og min pige bliver puttet 19.15 hvilket jo vil sige at vi skal når at spise og hygge på ca 1 time. Det er RØV. Også selvom jeg elsker mit arbejde. Og manden skal jo også synes det er ok at være så meget på.

De eneste fordele er at mine børn ikke skal hives ud af sengen kl 6, og at jeg har fri tirsdag så jeg kan få gjort rent og handlet m.m så vi bare skal hygge alle sammen i weekenderne

Så tilslutter mig de andre NEJ LAD VÆRE jeg ville gerne have andre arbejdstider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.