Gele Royal hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. august 2014

Anonym trådstarter

Har købt gele Royal fra Matas eget mærke i håb om at ku få en mere regelmæssig cyklus da min er helt ude af kurs. Men hvordan skal man tage det? 

Har læst nogle steder at man skal tage det fra mens til ægløsning? 

Men tager det jo netop fordi min cyklus er helt henne i hegnet og min æl kører op og ned, så jeg ved ikke altid hvornår min ægløsning finder sted?

nogen der vil dele erfaringer jeg er snart desperat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

CH2012

Anonym skriver:

Har købt gele Royal fra Matas eget mærke i håb om at ku få en mere regelmæssig cyklus da min er helt ude af kurs. Men hvordan skal man tage det? 

Har læst nogle steder at man skal tage det fra mens til ægløsning? 

Men tager det jo netop fordi min cyklus er helt henne i hegnet og min æl kører op og ned, så jeg ved ikke altid hvornår min ægløsning finder sted?

nogen der vil dele erfaringer jeg er snart desperat

Jeg er ikk 100% sikker på om jeg har gjort det rigtigt så, men jeg tog det fra menstruation til menstruation....

Jeg tog dog ikk længe, da jeg tænkte at min krop havde brug for "selv" at komme på plads inden jeg begyndte at tage alt muligt, efter en spontan abort...

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg er ikk 100% sikker på om jeg har gjort det rigtigt så, men jeg tog det fra menstruation til menstruation....

Jeg tog dog ikk længe, da jeg tænkte at min krop havde brug for "selv" at komme på plads inden jeg begyndte at tage alt muligt, efter en spontan abort...

Hvor mange cyklusser tog du det? Hvordan var de før og mens du tog dem? Jeg havde sidste gang cyklus på 42 dage og den gang er jeg på dag 45 indtil videre og ingen mens eller positiv test endnu  

Anmeld

21. august 2014

CH2012

Anonym skriver:

Hvor mange cyklusser tog du det? Hvordan var de før og mens du tog dem? Jeg havde sidste gang cyklus på 42 dage og den gang er jeg på dag 45 indtil videre og ingen mens eller positiv test endnu  

Jeg har faktisk ikk taget det for at rykke på min ægløsning - men for at gøre min æg stærkere...

Jeg tror måske jeg to det i enten 2 eller 3 cyklusser. Tror mest det kun var 2.

Men har hørt flere der snakker godt om det for at få mere styr på ægløsning osv.

Jeg kunne også sagtens finde på at gøre brug af det igen, men lige nu har jeg brug for at gøre nogle andre ting - få ro inden i kroppen og så håber jeg på en "naturlig" graviditet nok skal komme

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg har faktisk ikk taget det for at rykke på min ægløsning - men for at gøre min æg stærkere...

Jeg tror måske jeg to det i enten 2 eller 3 cyklusser. Tror mest det kun var 2.

Men har hørt flere der snakker godt om det for at få mere styr på ægløsning osv.

Jeg kunne også sagtens finde på at gøre brug af det igen, men lige nu har jeg brug for at gøre nogle andre ting - få ro inden i kroppen og så håber jeg på en "naturlig" graviditet nok skal komme

Okay ja for det er vildt frusterende at have så lange cyklusser så vil gøre alt for at få bare lidt styr på det. På dag 28 synes jeg at æl testen var positiv da stregerne var lige tydelig, men kunne ikke mærke noget, 2 uger efter sker der ik noget og jeg tester så positivt, pludselig for jeg mega ondt i den ene side (som ved ægløsning) da vi var på ferie og ja der er vi så på dag 39 i min cyklus, og nu på dag og nu på dag 46. Jeg kommer op over 50 dage i dine cyklus hvis ellers mens har tænkt sig at dukke op. Det er lige til at græde over

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

21. august 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

..

Hov der sku stå at jeg testede g test negativ selvfølgelig 

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

Ingen andre der har nogle erfaringer?:/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.