Vil det være okay??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
8 svar
4 synes godt om
21. august 2014

Nadia&Daniel

At tage til 4 års undersøgelse - 7 dage før Laura bliver 4 år?? har nemlig ferie der, samt i samme uge fødselsdagen er. Tænker bare jeg vil være dækket ind, hvis hun skulle blive syg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

CaWi

Nadia&Daniel skriver:

At tage til 4 års undersøgelse - 7 dage før Laura bliver 4 år?? har nemlig ferie der, samt i samme uge fødselsdagen er. Tænker bare jeg vil være dækket ind, hvis hun skulle blive syg..

Ja da.
Det skal jo bare være lige der omkring

Anmeld

21. august 2014

Nadia&Daniel

CAWI skriver:

Ja da.
Det skal jo bare være lige der omkring

Super - tænker det er bedst med hensyn til hende og job

Anmeld

21. august 2014

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Ja da. Min søn er 13 mdr og har ik været til 12mdrs endnu

Anmeld

21. august 2014

Isabella_mor

selvfølgelig kan du det. det skal jo ikke være på slaget 4 år  

Anmeld

21. august 2014

Stumpen

Du siger da noget.. Jeg har glemt alt om min datters 5 års undersøgelse, den må jeg hellere få bestilt tid til 

Anmeld

21. august 2014

Clisolka

Selvfølgelig, det behøves jo ikke være på selve dagen - jeg har fået en tid til Bella dagen efter hendes fødselsdag 

Oliver skal til 1-års undersøgelse 14 dage efter. Det går mit lægehus ikke så højt op i 

Anmeld

21. august 2014

Nadia&Daniel

Isabella_mor skriver:

selvfølgelig kan du det. det skal jo ikke være på slaget 4 år  

Tænker mere - nu når det er "før tid" Men super - så er det bedre med planlægning af Laura, ferie og job

Anmeld

21. august 2014

bøllen

Nadia&Daniel skriver:

Tror bestemt ikke  det gør noget, vi har lige været til 4 års undersøgelse , han blev 4 i okt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.