Jeg er SÅ glad :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. august 2009

lonemus

Min datter, som fylder 3 år i morgen, startede i børnehaven i går - og hun trives bare SÅ godt
Hun er faldet rigtig godt til og har allerede fået sig et par veninder i dukke-hjørnet Hun hygger sig bare så meget, snakker endnu mere end før og har slet ikke tid til at komme med hjem 

Lillebror er med nede og hente hende og hun kysser og krammer ham helt vildt, når hun ser ham - de har jo gået i vuggestuen sammen 1 år, så de savner nok lidt hinanden

Jeg har bare frygtet denne indkøring så meget, men tænk at det bare er gået så godt. Det er vidunderligt - og børnehaven virker rigtig god og persoanlet søde og rare.

Et lille glad update fra mig

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

SaNiNa

Iiih hvor er det altså bare dejlig at hører Lone, og så dejlig at hun er begyndt at snakke mere...

Tror helt bestem hun er rigtig glad for børnehaven, efter det du skriver det er nok osse sjover at lege med nogle lidt ældre børn end vuggestue børn...
Vi kan se det på børnen hos min svigermor (dagplejer) når de når børnhave aldrens så vil de osse heller lege med dem som er lidt ældre.

men endnu en gang hvor er det dejlig at hører og så dejlig med et positivt indlæg

Anmeld

18. august 2009

Bondepigen

Nøj, det må være så dejligt. Kan godt forstå du er rigtig rigtig glad og smider om dig med smilies...thihi..

Der er jo ikke noget bedre end at man kan se ens barn har det godt, også selv om de ikke lige er sammen med forældrene.

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

Hvor er det dejligt at hun trives der.... :O)

Anmeld

18. august 2009

lonemus

Nøj, det må være så dejligt. Kan godt forstå du er rigtig rigtig glad og smider om dig med smilies...thihi..

Der er jo ikke noget bedre end at man kan se ens barn har det godt, også selv om de ikke lige er sammen med forældrene.

Ja, jeg har da vist sat lidt mange smilies.........men jeg er osse bare rigtig GLAD .. Nok fordi man som forældre altid frygter det værste, men håber på det bedste, ik?

Anmeld

18. august 2009

Bondepigen

lonemus skriver:

Ja, jeg har da vist sat lidt mange smilies.........men jeg er osse bare rigtig GLAD .. Nok fordi man som forældre altid frygter det værste, men håber på det bedste, ik?

Lige netop.... og sæt alle de smilies du har lyst til, forstår dig så godt!!

Anmeld

18. august 2009

Tullebobs

Dejligt for jer allesammen, Lone. Børnehave er sejt!

Anmeld

18. august 2009

lonemus

bondepigen skriver:

Lige netop.... og sæt alle de smilies du har lyst til, forstår dig så godt!!

Tak

Anmeld

18. august 2009

lonemus

Tullebobs skriver:

Dejligt for jer allesammen, Lone. Børnehave er sejt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.