3 mdrs vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
10 svar
2 synes godt om
21. august 2014

os2

Hej 

blev jeres baby utilpas/ vrøvlet/ syg af 3 mdrs vaccinen ? 

Vi snakkede om det i mødregruppen og kan ikke huske om der normalt er nogen bivirkninger ved den. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Min ældste søn fik lidt feber, men jeg mindes ikke han blev specielt pylret af det.

Min yngste søn sov en hel del mere det næste døgn.

Anmeld

21. august 2014

Klumpe-dumpe

os2 skriver:

Hej 

Vi snakkede om det i mødregruppen og kan ikke huske om der normalt er nogen bivirkninger ved den. 

Ja min datter blev syg af den, hun fik 40.9 i feber og var meget utilpas.
Men hun er præmaturbarn og vejede på det tidspunkt kun 2300g hvilke jeg er overbevist om var derfor hun blev syg.

Anmeld

21. august 2014

Isabella_mor

de fleste børn reagere på en vaccine.. 

hvis du læste lidt om hvad en vaccine gik ud på ville det også være forståeligt

men det er simpelthen fordi at det der er i vaccinen er små doser af den sygdom den skal beskytte imod så kroppen kan danne antistoffer imod den og dermed blive immun.

og når kroppen danner antistoffer, får man som oftest feber. og når man er sådan et lille pus, så bliver man også enormt skvattet af feberen. ligesom når de generelt er småsyge og skal bekæmpe en eller anden form for bakterie eller virus.

men når du er inde ved lægen/sygeplejersken der giver vaccinen så spørg da endelig ind til det.  

de vil også råde dig og vejlede dig hvad du skal være opmærksom på osv.

Anmeld

21. august 2014

Trekløver(:

os2 skriver:

Hej 

Ja min datter blev syg med høj feber i et døgn. Hun sov og sov. Men var meget hurtigt frisk igen.

Anmeld

21. august 2014

LinLin

os2 skriver:

Hej 

David har aldrig været påvirket af vacciner, men Adam blev meget syg efter 3 mdrs! feber og diarré i en uges tid... De andre gange har han ikke været specielt påvirket...

Anmeld

21. august 2014

Frk.S

Freja fik feber om aftenen.

Hun sov bare fra det og var frisk igen næste morgen.

Håber vi slipper lige så nemt om det når Sofie skal have sin om et  par måneder. 

Anmeld

21. august 2014

Christine

os2 skriver:

Hej 

Min ældste havde hverken feber eller andre tegn efter vaccinen. Den yngste fik en del feber om aftenen, men var ok morgenen efter 

Anmeld

21. august 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

Første vaccination blev han uhyr aktiv. På den positive måde. Ellers har det været længere lure end normalt. 

Lidt Ømhed ved stikstedet alle gange. 

Anmeld

22. august 2014

Christabelle

Min datter blev lidt pylret efter vaccinen, men det var overstået til næste dag. Ingen feber.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.