gravid med 12-linger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.505 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. august 2009

NaFe

Sad lige og læse en artikel på ekstra bladet om en kvinde i tunesien der er gravid med 12 bebser.....HOLD DA HELT OP, det er dælme for meget. Hun er selvfølgelig blevet gravid på en fertilitetsklinik.....og er over lykkelig over a vente de 12 børn....

hmmm er der ik en græse for vor mange æg de sætter op?? Syntes da det er helt uforsvarligt at blive gravid med så mange, for vor stor er chancen lige for a de alle vil overleve??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

oo

der er en grænse i danmark for hvor mange de sætter op og selv ved den behandling jeg er i normalt (insemination af partners sæd) anbefaler de, hvis man bliver gravid med trillinger, at man får fjernet det ene foster, da det ellers er farligt for både mor og børn, så 12 unger i een mave, der virker fuldkommen sindssygt. det er 4 mere end hende amerikaneren og hun så da helt grotesk ud!!

Anmeld

18. august 2009

NaFe

Tjuhl skriver:

der er en grænse i danmark for hvor mange de sætter op og selv ved den behandling jeg er i normalt (insemination af partners sæd) anbefaler de, hvis man bliver gravid med trillinger, at man får fjernet det ene foster, da det ellers er farligt for både mor og børn, så 12 unger i een mave, der virker fuldkommen sindssygt. det er 4 mere end hende amerikaneren og hun så da helt grotesk ud!!

Ja tror nu heller ikke sådan noget kunne ske i danmark...
Men ja hun vil jo blive gigantisk, og tror slet ikke det muligt a hun ville kunne komme så langt hen i forløbet a de alle vil overleve....men syntes virkelig det er uforsvarligt a  kunne ende med 12 unger i maven.....

Anmeld

18. august 2009

oo

Feluca09 skriver:

Ja tror nu heller ikke sådan noget kunne ske i danmark...
Men ja hun vil jo blive gigantisk, og tror slet ikke det muligt a hun ville kunne komme så langt hen i forløbet a de alle vil overleve....men syntes virkelig det er uforsvarligt a  kunne ende med 12 unger i maven.....

jeg er helt enig. hun sætter sit eget helbred på spil for det første og for det andet er der jo ingen tvivl om, at 12 børn VIL blive født for tidligt, og nok endda meget for tidligt, for der er jo simpelthen ikke plads i en livmoder til 12 fostre, og så sætter hun altså også 12 små livs helbred på spil. ikke en god start på moderskabet!

Anmeld

18. august 2009

Ni-ko-li-ne

det lyder til at både børn og moder vil tage gevaldigt skade....

Anmeld

18. august 2009

Cris

ka-ri-na skriver:

det lyder til at både børn og moder vil tage gevaldigt skade....

Ja, jeg tror at desværre ikke kan de vokse nok, til at kunne føde. 12 er for mange. Der var den der pige i USA som har født 8 og der gik godt, men de skulle tages ud meget meget tidligt og der var så meget risiko for deres død... Det var ikke så godt, at det er sket. Hun ville har rigtigt rigtigt skidt for at miste babier...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.