Liste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. august 2014

Anonym trådstarter

Hej.
Er der ikke nogen der kunne tænke sig at vise deres liste over hvad i købte til bryllup, sådan en budget liste.
Jeg tænker at vi holder festen på et hotel eller noget i den stil. Kender i nogle gode steder omkring Vejle, Horsens, Herning, Ikast, Frederica. Jeg vil gerne have brudepiger så vi skal vel også betale deres kjoler? Og hvad med deres sko skal vi også betale dem?

Til sidst vil jeg sige tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Frk.S

Hvad der skal på jeres liste kommer jo lidt an på hvad i vil. Men her kommer nogle forslag.

Lokaler - inkl. mad og drikke

Tøj og sko til manden

Brudekjole samt tilbehør  (fx sko, taske, slør, smykker, hårpynt, strømpebånd, undertøj)

Invitationer - eller materiale hertil  (+ frimærker)

Ringe

Fotograf 

Musik

Kørsel 

Takkekort - eller materialer hertil (+ frimærker)

Brudebuket 

Evt. pynt til kirke / feststedet

Overnatning 

Bryllupsrejse 

Tøj til brudepiger 

Tøj til børn hvis i har det samt evt. pasning til dem til senere

Frisør

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Hvad der skal på jeres liste kommer jo lidt an på hvad i vil. Men her kommer nogle forslag.

Lokaler - inkl. mad og drikke

Tøj og sko til manden

Brudekjole samt tilbehør  (fx sko, taske, slør, smykker, hårpynt, strømpebånd, undertøj)

Invitationer - eller materiale hertil  (+ frimærker)

Ringe

Fotograf 

Musik

Kørsel 

Takkekort - eller materialer hertil (+ frimærker)

Brudebuket 

Evt. pynt til kirke / feststedet

Overnatning 

Bryllupsrejse 

Tøj til brudepiger 

Tøj til børn hvis i har det samt evt. pasning til dem til senere

Frisør

Tak for listen
Er er ingen der kender nogle gode steder?

Anmeld

21. august 2014

moni27

Anonym skriver:

Hej.
Er der ikke nogen der kunne tænke sig at vise deres liste over hvad i købte til bryllup, sådan en budget liste.
Jeg tænker at vi holder festen på et hotel eller noget i den stil. Kender i nogle gode steder omkring Vejle, Horsens, Herning, Ikast, Frederica. Jeg vil gerne have brudepiger så vi skal vel også betale deres kjoler? Og hvad med deres sko skal vi også betale dem?

Vi holdte vores bryllup på Skarrildhus, mellem Herning og Vejle. Super smukt sted, men rigtig god betjening.

Vi havde Baily Danceband til at spille til vores bryllup. Hvis du skal have musik til festen, så kan jeg absolut også anbefale dem!

Anmeld

21. august 2014

HB90

Anonym skriver:

Hej.

Vores budget så således ud: 

Telt torsdag-mandag: 5000,-

Mad og drikke (lavede alt mad selv og drikkevarer købte vi i tyskland) 12.000,-

Stof til min kjole (min moster syede den) 600,- 

Stof til jakkesæt, vest, butterfly til gom, best man og min far: 0,- 

Invitationer, takkekort, bordkort: 100,- 

Fotograf (min fars fætter er fotograf og gjorde det gratis, vi betalte kun for fremkaldelse af billeder i en fotobog) 500,-

Kørsel: 0,-

Brudebuket: (Hver gæst havde deres yndlingsblomst med, en veninde bandt buketten i kirken) 0,-

Musik: 2500,-

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

Tak begge to

Anmeld

21. august 2014

Akrobath

Hvad angår brudepiger tror jeg det er mest normalt, at I betaler for kjolerne, hvis det er små piger. Hvis det er voksne piger deler nogle halv/halv

Held og lykke med planlægningen

Anmeld

22. august 2014

Anonym trådstarter

Akrobath skriver:

Hvad angår brudepiger tror jeg det er mest normalt, at I betaler for kjolerne, hvis det er små piger. Hvis det er voksne piger deler nogle halv/halv

Held og lykke med planlægningen

Tak
Andre der kender gode steder at holde festen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.