fra kh til su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. august 2014

Anonym trådstarter

Nu starter jeg på uddannelse på mandag (Jubii) og har nettop fået bekræftelsen fra su om at det er i orden. Tænker skal jeg gøre noget aktivt ifht kontant hjælpen, afmelde det eller sker sådan noget automatisk?

derud over vil min farmor gerne forære mig 30.000 kr til uddannelsesstøtte, bøger mv (ret dyrt studie) hvornår kan jeg få dem uden kommunen kan gøre krav på dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu starter jeg på uddannelse på mandag (Jubii) og har nettop fået bekræftelsen fra su om at det er i orden. Tænker skal jeg gøre noget aktivt ifht kontant hjælpen, afmelde det eller sker sådan noget automatisk?

derud over vil min farmor gerne forære mig 30.000 kr til uddannelsesstøtte, bøger mv (ret dyrt studie) hvornår kan jeg få dem uden kommunen kan gøre krav på dem?

Slet ingen det ved det??

Anmeld

20. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du skal selv afmelde dig KH,ellers vil du få et tilbagebetalings påkrav.

Du skal være helt væk fra KH,før du må have en formue på mere end 10.000kr.

Anmeld

20. august 2014

Mettefpigen

Du skal ringe ind og afmelde det, også skal du finde ud af hvornår du får SU fra da SU er forudbetalt og kh er bagudbetalt... mht til pengene fra din farmor da må du kun få et hvis antal af kr ved siden af su en for eller trækker de i din SU....

Anmeld

20. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Man må have alt den formue man vil på SU,det er kun renterne der tæller med som indkomst.

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.