Tandlægen ?? Kan det været rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.720 visninger
7 svar
5 synes godt om
20. august 2014

Tystys14

Nu bliver jeg simpelthen nød til at hører her. Jeg har nu været on and off hos tandlægen, pga problemer med en bestemt tand, der engang resulterede i en kæbeoperation. Nu har tandlægen konstateret betændelse i tandens rødder, og henvist til endnu et kiruigsk indgreb (4.800kr minimum). Ligesom første gang, for at fjerne betændelsen??

Hvorfor kan en pencilin ikke gøre det??? Kan det virkelig været rigtigt der skal ENDNU en operation til? Når nu det er betændelse??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Jupiter

ja det kan desværre godt passe.

Hvis det er rodspidsbetændelse, så kan det godt være nødvendigt med kirurgi 

Anmeld

20. august 2014

aarhusmor

ja det er helt normalt og den kirurgiske operation hjælper også kun i 80% af tilfældende. Jeg valgte at få min tand hevet ud i stedet, det løste problemet og var billigere. Men det kræver at det er en tand langt inde bag ved, så ingen kan se det

Anmeld

20. august 2014

MorTil4<3

yep. samme problem har jeg selv haft, det var i en kind/tyggetand, og jeg endte simpelthen med at sige rend mig med det, og fik den hevet ud, og så var problemet løst ..

er så nu igang med at spare op til at skal have sat en ny tand i hvor den er revet ud med guldkrone på , så skulle den gerne holde til jeg kradser af engang hihi

(ps. jeg tog til tyskland og fik den store omgang derned
fik revet tanden ud, fik poleret alle tænderne, ordnet et hul, fik porcelæn på nogle skæve fortænder, bedøvelse for en samlet pris af BUM 1900 kr!!!
og så tog man da lige i borderen bagefter for de sparede penge hihi

Anmeld

20. august 2014

Tystys14

yep. samme problem har jeg selv haft, det var i en kind/tyggetand, og jeg endte simpelthen med at sige rend mig med det, og fik den hevet ud, og så var problemet løst ..

er så nu igang med at spare op til at skal have sat en ny tand i hvor den er revet ud med guldkrone på , så skulle den gerne holde til jeg kradser af engang hihi

(ps. jeg tog til tyskland og fik den store omgang derned
fik revet tanden ud, fik poleret alle tænderne, ordnet et hul, fik porcelæn på nogle skæve fortænder, bedøvelse for en samlet pris af BUM 1900 kr!!!
og så tog man da lige i borderen bagefter for de sparede penge hihi

Jeg er også ved at være der hvor den bare skal ud nu. Kan simpelthen ikke mere, har den ledeste tandlægeskræk. 

Hold da op det var billigt �� hvad kommer en ny tand til at koste ?

Anmeld

20. august 2014

MorTil4<3

NV skriver:

Jeg er også ved at være der hvor den bare skal ud nu. Kan simpelthen ikke mere, har den ledeste tandlægeskræk. 

Hold da op det var billigt �� hvad kommer en ny tand til at koste ?

nede i tyskland hos ham jeg er blevet kunde hos skal jeg give knap 8000 , men så er det også et implantat som bores ned i kæben som en rigtigt tand, og så med krone på
så det er peber hvis man tænker sådan , MEN herhjemme løber samme implantat op i 12.000 danske kroner! såå det er alligevel 4000 man spare bare ved at smutte over grænsen

og de er virkelig dygtige og SÅ søde og flinke

og gør man det gennem avmintand.dk så hjælper de gerne en med tidsbestilling, oversættelse hvis ikke man er så god til engelsk og ja de støtter hele vejen igennem. og er du medlem af danmark kan de oftes give tilskud også

ps, glemte en ting i min regning for fik også lavet et røngten

Anmeld

22. august 2014

Tystys14

MilleMus1988 skriver:

nede i tyskland hos ham jeg er blevet kunde hos skal jeg give knap 8000 , men så er det også et implantat som bores ned i kæben som en rigtigt tand, og så med krone på
så det er peber hvis man tænker sådan , MEN herhjemme løber samme implantat op i 12.000 danske kroner! såå det er alligevel 4000 man spare bare ved at smutte over grænsen

og de er virkelig dygtige og SÅ søde og flinke

og gør man det gennem avmintand.dk så hjælper de gerne en med tidsbestilling, oversættelse hvis ikke man er så god til engelsk og ja de støtter hele vejen igennem. og er du medlem af danmark kan de oftes give tilskud også

ps, glemte en ting i min regning for fik også lavet et røngten

Hvad var det for en tand hos dig ? Min er nemlig den anden inderste kindtand øverst i venstre side. Er bange for for lægger mærke til det hvis den forsvinder 

Anmeld

22. august 2014

Sandratoft

NV skriver:

Nu bliver jeg simpelthen nød til at hører her. Jeg har nu været on and off hos tandlægen, pga problemer med en bestemt tand, der engang resulterede i en kæbeoperation. Nu har tandlægen konstateret betændelse i tandens rødder, og henvist til endnu et kiruigsk indgreb (4.800kr minimum). Ligesom første gang, for at fjerne betændelsen??

Hvorfor kan en pencilin ikke gøre det??? Kan det virkelig været rigtigt der skal ENDNU en operation til? Når nu det er betændelse??? 

Hør om du kan få revet tanden ud, og sat nyt implantat i på tandlægeskolen de har visitation i august

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.