Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare super godt at høre Jeg krydser fingre for, at jeres lille fighter klarer sig inde i maven ♡ og kommer ud til sin mor og far om små 20 uger ♡
FullOfHope skriver: Hej alle. Må heller lige starte med at fortælle jeg har skiftet navn. Fra #FrkRaarup til #FullOfHope. Af den eneste grund at det måske ikke var så voldsomt smart at blive sit meget unikke mellemnavn til brugernavn Håber at jeg nu kan skrive mere frit Update på hjerte/væskescanning i mandags, 19+1Hjertet er frikendt og ser fint ud! Væsken er på retur! Han vokser som han skal! Resten af kroppen ser forsat fin ud! Situationen er stadig alvorlig, i den forstand at væsken har været der og det kan være tegn på at han fejler noget de bare ikke kan finde endnu! Men det kan også være ingenting.Skal scannes igen næste fredag. Hvor vi også skal tage den endelige beslutning om vores søns skæbne. Det er nemlig ved at være tiden hvor abortmuligheden for os udløber! Må dog lige slå fast at jeg ingen intention har om at vælge dette - da vores søn ellers ser rask og normal ud. Men, det er ikke udelukket, da der stadig kan ske uventet ting. Men det er bestemt ikke planen at denne abort skal blive til virkelighed! Så det gik helt sikkert godt, selvom det stadig er alvorligt med ham Elsker min lille fighterbasse Mærker mere og mere til ham, og maven vokser hastigt Jeg håber og tror stadig på at han klarer den og vi mødes om (senest) små 20 uger
Hej alle. Må heller lige starte med at fortælle jeg har skiftet navn. Fra #FrkRaarup til #FullOfHope. Af den eneste grund at det måske ikke var så voldsomt smart at blive sit meget unikke mellemnavn til brugernavn Håber at jeg nu kan skrive mere frit Update på hjerte/væskescanning i mandags, 19+1Hjertet er frikendt og ser fint ud! Væsken er på retur! Han vokser som han skal! Resten af kroppen ser forsat fin ud! Situationen er stadig alvorlig, i den forstand at væsken har været der og det kan være tegn på at han fejler noget de bare ikke kan finde endnu! Men det kan også være ingenting.Skal scannes igen næste fredag. Hvor vi også skal tage den endelige beslutning om vores søns skæbne. Det er nemlig ved at være tiden hvor abortmuligheden for os udløber! Må dog lige slå fast at jeg ingen intention har om at vælge dette - da vores søn ellers ser rask og normal ud. Men, det er ikke udelukket, da der stadig kan ske uventet ting. Men det er bestemt ikke planen at denne abort skal blive til virkelighed! Så det gik helt sikkert godt, selvom det stadig er alvorligt med ham Elsker min lille fighterbasse Mærker mere og mere til ham, og maven vokser hastigt Jeg håber og tror stadig på at han klarer den og vi mødes om (senest) små 20 uger
Hold da op Det var da gode nyheder indtil videre!
Skønt og så dejligt at du mærker noget til ham
så skøn update
Dejlig update
Leonora skriver: Århhh en skøn Update Jeg beder til at han ikke fejler noget så I kan få en sund og rask dreng til verden om max 20 uger Stort knus og mange tanker Louise
Århhh en skøn Update Jeg beder til at han ikke fejler noget så I kan få en sund og rask dreng til verden om max 20 uger Stort knus og mange tanker Louise
BabyFreia skriver: Hvor er det bare super godt at høre Jeg krydser fingre for, at jeres lille fighter klarer sig inde i maven ♡ og kommer ud til sin mor og far om små 20 uger ♡
alt hvad der krydses kan for at jeres lille prins er super sej og har det fint, så i endelig kan få en lille lækker guldklump i livet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128