Ekstrem kløende hovedbund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
7 svar
1 synes godt om
20. august 2014

Sitrani

Hejsa
Jeg har gået de sidste par uger og haft en sindssyg kløe i min hovedbund!!! Det er helt vildt, og kan ikke klø det væk overhovedet.. Jeg har tjekket min datter og mig selv for lus, men ingen af os har lus.. Så det kan ikke være det!
Jeg bruger en shampoo fra Änglamark, som er astma-allergi mærket og svane mærket, så der kan vel ikke være så meget i den jeg ikke kan tåle - desuden har jeg brugt den shampoo længere tid, end jeg har haft kløen..
Vi bruger vaskemiddel, sæber osv uden parfumer eller andet dårligt i.. Det meste er fra mærket Neutral eller änglamark! Jeg har undersøgt min hovedbund, og den er hverken rød eller irriteret?! Men nu begynder jeg så småt at klø hul, fordi jeg klør mig så meget..

Nogen der har et godt råd eller har prøvet noget lign.? Er ved at blive idiot af den kløe!
Jeg er 30+6 i dag.. Ringer til lægen imorgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Lisbeth1985

Måske har du fået svamp i hovedbunden?

Anmeld

20. august 2014

Sitrani

Lisbeth1985 skriver:

Måske har du fået svamp i hovedbunden?

Ja, det kan selvfølgelig godt være - men vil man ikke kunne se det??

Anmeld

20. august 2014

Lisbeth1985

Sitrani skriver:

Ja, det kan selvfølgelig godt være - men vil man ikke kunne se det??

Pas! Spørg lægen:-)

Anmeld

20. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nu er det lidt underligt at det er hovedbunden - men kan det være leverbetinget graviditetskløe??

Anmeld

20. august 2014

Sitrani

mor:) skriver:

Nu er det lidt underligt at det er hovedbunden - men kan det være leverbetinget graviditetskløe??

Åh, det lyder ikke rart.. Spurgte min JM i sidste uge, men hun havde selv lige haft en kløende hovedbund, og gav det skiftende vejr skylden... Hun nævnte ikke leverbetinget geaviditetskløe... Håber jeg da ikke det er.. Men nu har jeg bare kløet helt vildt i to uger mindst! Så ved det ikke...

Anmeld

20. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sitrani skriver:

Åh, det lyder ikke rart.. Spurgte min JM i sidste uge, men hun havde selv lige haft en kløende hovedbund, og gav det skiftende vejr skylden... Hun nævnte ikke leverbetinget geaviditetskløe... Håber jeg da ikke det er.. Men nu har jeg bare kløet helt vildt i to uger mindst! Så ved det ikke...

Jeg ved heller ikke om det kan være det. Kom bare til at tænke på det. 

Anmeld

20. august 2014

Sitrani

mor:) skriver:

Jeg ved heller ikke om det kan være det. Kom bare til at tænke på det. 

Jamen, selvfølgelig....
Jeg ringer til lægen imorgen og får en tid... Så må han vurdere Håber det bare er noget der kan behandles hurtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.