Mens på vej ?? Lidt klamt ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Solstrålen

Jeg forstår bare ingenting .. jeg skulle have mens idag men igår da jeg skulle tisse ïnden jeg skulle i seng .. der var lidt blod på papiret og igår havde jeg brunt udflåd et par gange i løbet af dagen når jeg var på toilet ..
Tog en tampon "på" til natten men da jeg tog den ud var der kun det der brune i (Så det ud til) og idag er der stadig kun brunt udflåd ..

Anyone der har prøvet det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

otlitrom

Ja, jeg har haft det brune udflåd de sidste tre dage. Var gået 14 dage over.. I morges tog jeg så en test, der viste negativ.. Og en halv time efter kamp-blødte jeg...
Nu sidder jeg så og ryster af kulde og har kramper af smerte, så intet at tage fejl af...

Det kan være tegn på mens, men du kan også være gravid...

Anmeld

18. august 2009

hemli'

Ja, det er svært at sige endnu, om det er mens på vej, eller om du er gravid. Jeg har også prøvet det flere gange op til mens.

Første gang jeg var gravid, var det sådan min mens var i nogle dage, og så kom der bare ikke mere. Jeg tog en test, og den var svagt positiv.

Håber for dig den er der  

Anmeld

18. august 2009

Solstrålen

Jeg håber osse at det betyder at den er der ..

Det jeg synes er mærkeligt er at der jo var lidt blod igår aftes men ingenting idag ..

Men det er vel for tidlig at teste idag ? 

Anmeld

18. august 2009

otlitrom

Jeg håber for dig at den er der. Kan se I har prøvet lige så lang tid som vi har.. Det ville da være skønt!

Ved ikke om du skal teste idag. Jeg tror jeg personlgt ville vente til i morgen tidlig, med morgenurinen..
for jer!

Anmeld

18. august 2009

Solstrålen

kitty skriver:

Jeg håber for dig at den er der. Kan se I har prøvet lige så lang tid som vi har.. Det ville da være skønt!

Ved ikke om du skal teste idag. Jeg tror jeg personlgt ville vente til i morgen tidlig, med morgenurinen..
for jer!

Det er sgu temlig hårdt efterhånden at der ikke sker noget .. det tog lige så lang tid 1. gang ..

Det er bare træls for jeg går på toilet hele tiden for at tjekke ..

Men så  jeg fingre for at det ikke kommer og tester imorgen tidlig ..

Anmeld

18. august 2009

otlitrom

Solstrålen skriver:

Det er sgu temlig hårdt efterhånden at der ikke sker noget .. det tog lige så lang tid 1. gang ..

Det er bare træls for jeg går på toilet hele tiden for at tjekke ..

Men så  jeg fingre for at det ikke kommer og tester imorgen tidlig ..

Jeg flyttede nærmest også ind på toilettet de sidste to dage.. Men der var ingenting. Det skal jeg så ellers lige love for der er nu.. ØV!
Ja, det er nogle lange måneder, og det kan give nogle diskussioner af ren afmagt. Det er forsøget på at få vores første. Min mor kunne kun få mig... Hun var dog 32, jeg er 24.. Vil gerne starte lidt tidligere, så der er lidt tid at løbe på, hvis vi får det lige så svært..

Jeg bestemt fingre for jer, og sender positive vibrationer i jeres retning!

Anmeld

18. august 2009

Solstrålen

Mens kom desværre ... igen i denne mdr

Anmeld

18. august 2009

FrkT

Solstrålen skriver:

Åhhh det er jeg ked af at høre.... stort
Men så er det bare på den igen. Jeg har heller ikke været heldig endnu, min mens er også kommet i dag, men denne gang vidste jeg helt sikkert den ikke var der, da vi har holdt en pause helt fra sex siden sidste omgang mens, da vi er lidt udmattede med masser af små hvalpe at tage os af.
Håber den er der for dig næste gang!

Anmeld

19. august 2009

otlitrom

Solstrålen skriver:

ØV! stort herfra.
Men så håber vi at den er der i næste forsøg. Både for jer og for os
Vi må holde modet oppe! Baby'er vil have glade mødre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.