kvalme ved bækkenbundøvelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. august 2014

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har et lidt mærkeligt problem.

for lidt over et år siden fødte jeg min skønne datter... Hun var meget lille og alligevel skulle jeg efterfølgende sys med 10 sting.

før var jeg meget stram dernede men det er jeg bestemt ikke mere...

Lige siden jeg fødte har jeg HVER gang jeg skal lave mine øvelser fået en virkelig intens kvalme. Jeg har prøvet at ignorer kvalmen men den bliver bare værre og værre indtil jeg må stoppe grundet jeg også bliver enorm svimmel... det gør bare jeg ikke kan træne mig selv dernede og ja er sgu ikke glad for at være så åben... ( kan ikke nyse uden at tisse hvis jeg ikke klemmer meget sammen og syntes jeg kan mærke det under sex selvom manden siger det ikke er så slemt..)

Har også prøvet de der kugler men
1. de falder ud af sig selv ( og har de største man kan få)
2. får kvalme igen da jeg virkelig skal klemme får at de ikke falder ud .

Nogen der har prøvet dette? eller har et godt råd??? Nogen der kender en metode der kan hjælpe mig eller andet?? Er virkelig desperat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

modesty

Hej

Jeg har et lidt mærkeligt problem.

for lidt over et år siden fødte jeg min skønne datter... Hun var meget lille og alligevel skulle jeg efterfølgende sys med 10 sting.

før var jeg meget stram dernede men det er jeg bestemt ikke mere...

Lige siden jeg fødte har jeg HVER gang jeg skal lave mine øvelser fået en virkelig intens kvalme. Jeg har prøvet at ignorer kvalmen men den bliver bare værre og værre indtil jeg må stoppe grundet jeg også bliver enorm svimmel... det gør bare jeg ikke kan træne mig selv dernede og ja er sgu ikke glad for at være så åben... ( kan ikke nyse uden at tisse hvis jeg ikke klemmer meget sammen og syntes jeg kan mærke det under sex selvom manden siger det ikke er så slemt..)

Har også prøvet de der kugler men
1. de falder ud af sig selv ( og har de største man kan få)
2. får kvalme igen da jeg virkelig skal klemme får at de ikke falder ud .

Nogen der har prøvet dette? eller har et godt råd??? Nogen der kender en metode der kan hjælpe mig eller andet?? Er virkelig desperat

Det lyder mærkeligt. Måske nogle nerver der har forbindelse til maveregionen bliver påvirket når du kniber? Jeg synes HELT klart at du skal hive fat i en prof, og det kan kun gå for langsomt. Du skal da kunne knibe ordentligt.

Kniber du rigtigt? Altså bagtil, som om du skal holde på en prut? Sørger du for at slappe af i mavemusklerne og trække vejret roligt imens?

Hvor i landet bor du? Der ligger en rigtig god fysioterapeut med speciale i bækkenbunden på Østerbro - Birte Bonde. hende ville jeg tage fat i hvis du bor i OK afstand af København. Ellers prøv at undersøge dit nærmiljø.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.