Anonym skriver:
Jeg går i tanker om at forlade min forlovede 
Jeg ved dog ikke om en pause vil være bedst.. bare for at komme væk fra hinanden, få luft frihed osv..
Har tænkt man måske kunne leje et værelse et halvt års tid også kunne vi bo der på skift 3 dage af gangen eller sådan noget, så det ikke bliver for hårdt for vores pige som snart er 4 år..
Ved bare ikke om det ville være en ide..
Vi har bare snakket om det 800 gange og jeg kan bare ikke mere.. har dog ikke lyst til at gøre det helt forbi.. Ved ikke hvad der hindre mig.. Måske fordi jeg ikke kan opgive huset, og at skulle acceptere at man skal være alene mor.. det var slet ikke de drømme jeg havde 
Men er SÅ træt af vores liv, vores forhold og det vores forhold/han gør ved mig..
Nogen med erfaringer???
Har desværre intet råd, men kan godt forstå det er en svær situation. Håber på det bedste for jer!
Umiddelbart synes jeg det lyder som en god ide at finde et værelse som i kan bo i på skift, så jeres datter måske kan blive på sin nuværende bopæl? I hvert fald indtil i har fundet ud af hvad der skal ske fremover.
Men uanset hvad så er det jo godt at du tænker på din datter og så er jeg sikker på hun nok skal klare det rigtigt fint hvis i finder ud af at i ikke skal blive sammen, når hun nu har en mor der vil gøre alt for at tage hensyn til hende.

Anmeld