Hej alle.
For og gøre en lang historie kort så har jeg været i fertilitetsbehandling med donorsæd 3 gange (Iui-D). Jeg blev ikke udredt til og starte med da jeg er 22 og de mente jeg ikke fejlede noget. Da jeg startede hos dem var min cyklus ikke fast og jeg havde min mens sådan lidt som det passede den. Efter det ikke var lykkedes efter 4 forsøg og jeg ind imellem de forsøg gik lang tid og ventede på min mens tog jeg sagen i egen hånd og blev undersøgt for pco og dette har jeg lige fundet ud af at det har jeg så. Det jeg så tænker nu er at jeg føler mig utrolig dårligt behandlet og fejl behandlet. Men da det er en privat klinik er jeg i tvivl om jeg kan gøre noget nu. Er der nogen der har nogle forslag til hvad jeg kan gøre? Synes lidt jeg bare har været en penge maskine og de slet ikke har taget mig seriøst.
Undskyld indlægget blev lidt langt alligevel. Håber der er nogen der har nogle svar.
Det virker MEGET mærkeligt at du ikke bliver udredt når du har uregelmæssig menstruation.
Du kan godt klage over behandling i privat regi, men jeg orker ikke at google hvor lige nu.
Det er dog ikke i patientombudet, som det er i offentligt regi.
Jeg kan godt forstå at du føler dig dårligt behandlet.

Må jeg spørge hvorfor du ikke bliver behandlet i offentligt regi?
EDIT: Hov, nu læste jeg lige at de rent faktisk har sagt til dig at du selv måtte stå for at få lavet undersøgelserne hvis du ville have dem. Så tror jeg faktisk ikke at du ville få medhold i en klage, for så har de jo kommunikeret klart til dig om hvordan og hvorledes.
Anmeld