Anonym skriver:
Har et (okay) job - det er okay fordi jeg elsker det, men tiderne er så dumme (butik) Har ferie nu i 14 dage, men græder (hver aften - både med tåre og indeni) over at skule tilbage. Men det er ikke tankerne om at skulle tilbage, men tanken om ikke at se mit barn (hun er i bh kl. 9-15.30 - hvor min svigermor henter næsten hver dag) eller spise middag sammen som familie (vi spiser måske 2 dage om ugen sammen som familie)
Jeg skal på barsel næste år - og glæder mig vildt. Men frygter allerede barsels-slut.
Ved ikke hvad jeg skal gør af mig selv 

Jeg kan virkelig godt følge dig. Jeg har lige været i praktik hvor jeg mødte fra 8.15-15.30 og kunne så først hente min søn derefter. heldigvis var det tæt på, så jeg kunne hente ham 15.45.
Men nøj hvor jeg synes det var hårdt at jeg ikke havde tiden til ham, for når vi kom hjem skulle der jo laves mad, handles ind osv. Så synes jo næsten ikke jeg så ham inden han gik i seng.
Da praktikken var med at være slut, sagde jeg en dag til min kæreste at jeg nok mens vores børn er små (regner med at skal have en mere) Så vil jeg kun arbejde deltid, for det er ikke en værdig for mig at gøre karriere eller lign lige nu, jeg vil som du gerne være sammen med mine børn og det føler jeg kun jeg kan hvis jeg ikke skal stresse rundt fra det ene til det andet.
Så mit råd ville være at snakke med mand/kæreste hvis der er sådan en i billeder (kunne jeg ikke lige læse af teksten) og så dit arbejde om du ikke kunne gå på deltid. Hvis ikke kunne det være du skulle prøve at finde et deltids job (ved godt de ikke hænger på træerne) evt efter din barsel.
Håber du finder en god løsning for husk en glad mor er lig med et glad barn og familie 
Anmeld