De unge mødre i aften!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
LinLin skriver:

Er det bare mig der undrer sig over der er undertekster på Natascha Linea?!? synes ærligt talt det virker ret nedladende! Jeg kan da i hvert fald sagtens forstå hvad hun siger!

Synes også det er for sært. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

Mor1986

LinLin skriver:

Er det bare mig der undrer sig over der er undertekster på Natascha Linea?!? synes ærligt talt det virker ret nedladende! Jeg kan da i hvert fald sagtens forstå hvad hun siger!

Jeg tænkte det samme, men jeg har svært ved at forstå hende nogen gange så jeg synes det car rart

Anmeld

20. august 2014

LinLin

Saphiira skriver:

Synes også det er for sært. 

Så er det ikke bare mig

Anmeld

20. august 2014

LinLin

Mor1986 skriver:

Jeg tænkte det samme, men jeg har svært ved at forstå hende nogen gange så jeg synes det car rart

Synes der er flere man ikke forstår hele tiden men direkte at sætte undertekster på alt hvad hun siger og kun hende synes jeg er forkert....

Anmeld

20. august 2014

SandraXOXO

LinLin skriver:

Synes der er flere man ikke forstår hele tiden men direkte at sætte undertekster på alt hvad hun siger og kun hende synes jeg er forkert....

Hun har vist selv bedt om det fordi folk konstant fortæller hende at de ikke forstår et hak af hvad hun siger på tv. I mine øjne siger det mere om dem end om hende :-)

Anmeld

20. august 2014

Mor1986

LinLin skriver:

Det vil jeg godt give dig ret i. Men Gud ved om de måske har fået klager fra flere som måske ikke forstår hende og det er derfor

Anmeld

20. august 2014

Frk. Petersen

LinLin skriver:

Jeg kan altså nogle gange overhovedet ikke forstå hende.. hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.