Gave til kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
2 svar
1 synes godt om
19. august 2014

Sjwf

For godt en uge siden fødte jeg vores dejlige dreng, fødslen var dog noget hård ved mig og jeg endte med at få en 4. Grads bristning og et forstuvet haeben, og har derfor været afhængig af hjælp.

Her har min kæreste så virkelig trådt til og bare været en super hjælp, så jeg vil gerne give ham noget som "tak fordi du har været så stor en hjælp og så dejlig"

Gav i jeres partner noget og hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

puha din stakkel

Da jeg ventede storesøster var jeg meget højgravid da vi stod og skulle flytte ind i en ny bolig der skulle males og sættes i stand og flytte møbler fra det ene til det andet. og kæresten der i forvejen arbejdede med at slæbe møbler op og ned - det var møg hårdt for ham..

i julegave fik han et hotel ophold med spa for 2 og middag. som tak for hjælpen - jeg fødte weekenden efter vi havde været afsted - 4 uger før tid

Lillesøster (1 uge i dag) der har han ikke fået noget 

Anmeld

20. august 2014

gave

Hej 

Det er vel forskelligt fra kærestepar til kærestepar om man giver en gave, når ens kæreste har været hjælpsom. Jeg vil mene at der slet ikke findes nogen anledning, hvor man ikke kan give nogen gave til sin kæreste - en takke gave til din kæreste, er jo et tegn på du sætter pris på at han har været hjælpsom. Jeg synes du skal give ham en oplevelsesgave. 

Jeg har nemlig siden, gave-til-ham.dk, og har skrevet netop nogen gaveideer til kæreste:

Gave til kæresten - her kan du se dem!

Ha' en super da, og tillykke med barnet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.