Trinze86 skriver:
Jeg har også prøvet ægløsning dag 15 og så ingen mens før dag 56. Havde ægløsning igen ca. dag 43. Så var sikker på min mens sprang over der. Det er meget frusterende med de lange cyklusser, da man jo så har mindre chancer for gevinst på et år end dem der har 28 dage :/ Jeg synes min cyklus var ved at blive mere regelmæssig, men i denne måned har jeg haft ægløsning dag 23, nu dag 30 - så den bliver også forsinket. Forhåbentlig bliver den væk 

Øv ja det er da vildt irriterende!! Troede jeg havde en positiv æl test den 28 (dag 22 i cyklus) da testenstregen var ca lige så tydelig som kontrol, og dagene efter blev den bare svagere og svagere, nu er jeg på dag 43 i cyklus, ingen positiv g test, ingen mens. Torsdag i sidste uge fik jeg mega ondt i venstre side et par timer, så tænker jeg jo straks om DET så har været ægløsning? Jeg var på ferie så havde ingen æl test med. Og idag har jeg fået mega ømme dutter, samt de sidste to dage hovedpine, murren i maven og let kvalme ved aftensmaden, bare generelt ubehag i kroppen, idag døjer jeg kun med dutterne. Jeg aner ikke hvad jeg skal tro lige nu
Anmeld