Ægdonations forløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. august 2014

LJMNA

Ved ikk lige om jeg placere tråden rigtigt, men prøver alligevel

Til jer der har doneret æg, hvor lang tid gik der fra den første samtale med lægen, til i fik taget æg ud?

Jeg skal til første samtale torsdag i næste ud, og er mega spændt men samtidig super nervøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

Olaf

LJMNA skriver:

Ved ikk lige om jeg placere tråden rigtigt, men prøver alligevel

Til jer der har doneret æg, hvor lang tid gik der fra den første samtale med lægen, til i fik taget æg ud?

Jeg skal til første samtale torsdag i næste ud, og er mega spændt men samtidig super nervøs.

Jamen hvor er du i din cyklus nu ? For uanset hvad bliver det i din næste mens du skal begynde med hormoner og ca 14-17 dage efter er der ægudtagning, men du skal forventer 4-6 scanninger i den periode mellem første mens dag og ægudtagning
Har doneret mange gange, så du kan evt skrive privat hvis der er noget du vil vide

Anmeld

19. august 2014

LJMNA

Olaf skriver:

Jamen hvor er du i din cyklus nu ? For uanset hvad bliver det i din næste mens du skal begynde med hormoner og ca 14-17 dage efter er der ægudtagning, men du skal forventer 4-6 scanninger i den periode mellem første mens dag og ægudtagning
Har doneret mange gange, så du kan evt skrive privat hvis der er noget du vil vide

Forventer mens lørdag D. 30, skal jeg så allerede satse på at starte der?
Det er alligevel ret omfattende med alle de scanninger men det er jo det hele værd

Anmeld

19. august 2014

Olaf

LJMNA skriver:

Forventer mens lørdag D. 30, skal jeg så allerede satse på at starte der?
Det er alligevel ret omfattende med alle de scanninger men det er jo det hele værd

Ja hvis din samtale og scanning imorgen går godt

Anmeld

19. august 2014

LJMNA

Olaf skriver:

Ja hvis din samtale og scanning imorgen går godt

Det er først torsdag D. 28, så det vil være 2 dage efter samtalen, men mon ikk det nok skal gå

Anmeld

19. august 2014

Olaf

LJMNA skriver:

Det er først torsdag D. 28, så det vil være 2 dage efter samtalen, men mon ikk det nok skal gå

Det plejer det ved mig første gang havde jeg mens 4 dage efter første samtale, så fik bare medicin med hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.