Stadig samme mig :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
5 svar
25 synes godt om
19. august 2014

FrkRaarup

Heeej piger

Jeg har valgt at skifte navn, profilbilled og infotekst - men det er stadig mig Har blot skiftet, så jeg kan skrive mere frit herinde - Og så min baby.dk ikke popper op når man googler mit navn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

FrkRaarup

FullOfHope skriver:

Heeej piger

Jeg har valgt at skifte navn, profilbilled og infotekst - men det er stadig mig Har blot skiftet, så jeg kan skrive mere frit herinde - Og så min baby.dk ikke popper op når man googler mit navn

Der kommer en opdatering på lillemanden senere

Anmeld

20. august 2014

FrkRaarup

FullOfHope skriver:

Heeej piger

Anmeld

20. august 2014

lenemor77

FullOfHope skriver:

Håber dit nye navn giver dig lidt ro og anonymitet - og muligheden for at dele dine glæder og frustrationer - uden at føle dig overvåget..

Anmeld

20. august 2014

pussekat

FullOfHope skriver:

Heeej piger

hejsa
dejlig at se dig pahaaa tro du være løb hele her fra hos af

Anmeld

20. august 2014

FrkRaarup

lenemor77 skriver:

Håber dit nye navn giver dig lidt ro og anonymitet - og muligheden for at dele dine glæder og frustrationer - uden at føle dig overvåget..

Tak

Det var egentlig fordi jeg ikke vil googles og på den måde få læst al mit baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.