Skylning af æggeleder noget erfaring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.866 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal på mandag have lavet en skylning af æggeleder, nogen som er blevet gravid efter sådan en?? Og gør det ondt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

BA

Hej jeg blev gravid i tre omgange (to bio) efter en skylning. Det var ikke behageligt, men gjorde heller ikke ondt på mig, men jeg ved at det kan gøre ondt på nogen. Jeg fulgte rådende om at drikke en masse vand før og efter, samt at tage to panodiler en time før og to mere en time efter. Ved ikke om det var det, der virkede, eller jeg blot var heldig, men jeg synes ikke det var slemt.

Synes faktisk det er værre at de skulle hive lidt i min livmoder da den er bagoverbøjet.

En skylning skulle faktisk øge ens chancer, de første seks måneder efter, så held og lykke herfra 

Anmeld

19. august 2014

Anonym trådstarter

BA skriver:

Hej jeg blev gravid i tre omgange (to bio) efter en skylning. Det var ikke behageligt, men gjorde heller ikke ondt på mig, men jeg ved at det kan gøre ondt på nogen. Jeg fulgte rådende om at drikke en masse vand før og efter, samt at tage to panodiler en time før og to mere en time efter. Ved ikke om det var det, der virkede, eller jeg blot var heldig, men jeg synes ikke det var slemt.

Synes faktisk det er værre at de skulle hive lidt i min livmoder da den er bagoverbøjet.

En skylning skulle faktisk øge ens chancer, de første seks måneder efter, så held og lykke herfra 

Hva mener du med at de skulle hive i din livmoder?

Anmeld

19. august 2014

Chewy

Anonym skriver:

Hva mener du med at de skulle hive i din livmoder?

De skal op i livmoderen for at komme ud i æggelederne. Derfor har de sikkert skulle trække lidt i den, når den er bagudbøjet

Det er meget forskelligt hvor ondt det gør. Tror også det afhænger af om man har født før, og hvor i cyklus man er. 

Hos mig gjorde det rigtig ondt. Var lige ved at tude. Men det skal ikke skræmme dig, for det er relativt hurtigt ovre

Anmeld

19. august 2014

Lilotte87

Jeg synes slet ikke det gjorde ondt. Tror det gør mest ondt på dem hvor æggelederne er lukkede.

Pøj pøj :-) 

Anmeld

19. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg har også bagoverbøjet livmoder. Hvor længe havde i prøvet inden du blev gravid? Og hvor hurtig efter skylningen blev du gravid, ved godtvdet endte i bio

Anmeld

19. august 2014

BA

Jeg blev gravid i første cyklus efter skylningen, og igen i anden og så i tredje, der resulterede i at vi fik vores skønne datter  

Anmeld

19. august 2014

Anonym trådstarter

BA skriver:

Jeg blev gravid i første cyklus efter skylningen, og igen i anden og så i tredje, der resulterede i at vi fik vores skønne datter  

Hvor længe havde i prøvet

Anmeld

19. august 2014

Sujan

Det niver lidt og er ikke behageligt, men hvis du skal igennem yderligere behandling er det vist ingenting i forhold til hvad man skal igennem :-(

Første gang havde vi prøvet i 2,5 år. Og blev gravid i samme cyklus som skylningen (æl et par dage efter)
Anden gang blev jeg gravid måneden efter og havde været uden beskyttelse i 2 år efter min datters fødsel.

Skylningen viste ingenting men det har altså gjort noget for mig..

Anmeld

19. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg skal på mandag have lavet en skylning af æggeleder, nogen som er blevet gravid efter sådan en?? Og gør det ondt ?

Jeg var igennem skylning og fandt ud af at mine æggeledere var lukkede.

Det føltes lidt som mens smerter. Det gjorde ikke ondt men var ikke synderligt behageligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.