virgina efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
5 svar
1 synes godt om
18. august 2014

Anonym trådstarter

Her efter min fødsel kiggede jeg lige i spejlet idag, sys det hele ser anderledes ud dernede, som om det hele er åbent? Skedeåbningen er meget mere åben end inden fødsel? Er det normalt eller ikke, håber der er nogen som kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Muhmi

Det er helt normalt, der er jo kommet en baby ud

Anmeld

18. august 2014

fo82

Hvor længe siden er det du har født?

og husker du knibeøvelser? 

Anmeld

18. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Her efter min fødsel kiggede jeg lige i spejlet idag, sys det hele ser anderledes ud dernede, som om det hele er åbent? Skedeåbningen er meget mere åben end inden fødsel? Er det normalt eller ikke, håber der er nogen som kan hjælpe??

Det er normalt. 

Og som der bliver spurgt om - så kommer det jo også an på hvor lang tid siden det er at du har født og hvor meget du gør for at stramme op dernede igen. Men hos langt de fleste vil åbningen være mere åben end før fødslen.

Anmeld

18. august 2014

Mami

Jeg går ud fra vi snakker om vagina/selve skeden? Som ser udvidet ud? 

Afhængig af hvornår du har født, er det helt almindeligt. 

Husk knibe øvelserne, så skal den nok blive sig selv igen

Anmeld

18. august 2014

Mutti2

Anonym skriver:

Det er ganske normalt

Mine indre skam-basser er blevet til 4 i stedet for to, efter min datters fødsel. Der sker SÅ meget med indgangen under en fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.