Spis dig gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
8 svar
3 synes godt om
18. august 2014

HopinWishin

Er der nogle af jer der har haft speciel erfaring med at spise anderledes, for at blive gravide??

Fulgte I bestemte kostråd etc?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Hullabullabulla

HopinWishin skriver:

Er der nogle af jer der har haft speciel erfaring med at spise anderledes, for at blive gravide??

Fulgte I bestemte kostråd etc?

Jeg ved ikke om min kostomlægning har hjulpet - men jeg er i hvert fald blevet naturlig gravid her 2. gang.

Har tabt 22 kg over 7 måneder ved at erstatte ris og pasta med fx blomkålsris eller pastinakstrimler/kogt kål - samt en simpel regel.. 1 portion mad!
Dvs al mad portionsanrettes på tallerkenen

Anmeld

18. august 2014

HopinWishin

Britt88 skriver:

Jeg ved ikke om min kostomlægning har hjulpet - men jeg er i hvert fald blevet naturlig gravid her 2. gang.

Har tabt 22 kg over 7 måneder ved at erstatte ris og pasta med fx blomkålsris eller pastinakstrimler/kogt kål - samt en simpel regel.. 1 portion mad!
Dvs al mad portionsanrettes på tallerkenen

Sikke et flot vægttab! =)

Anmeld

18. august 2014

Hullabullabulla

HopinWishin skriver:

Sikke et flot vægttab! =)

Tak

Er ikke færdig endnu, mangler ca 12 kg - men nu er jeg jo så blevet gravid igen, så nu fokuserer jeg mest på ikke at tage så meget på..
Men et rigtig godt råd (selvom det er kliché -agtigt) er at skære ned på kulhydratindtaget, og få flere proteiner..

Anmeld

18. august 2014

Julemusen

Hej :-)
Vi prøvede i 16 måneder med at blive gravid her anden gang. Min cyklus var meget uregelmæssige med 30-95 dage imellem mens. Vejede også 18 kg for meget i forhold til normalt bmi. Brugte de sidste 5 måneder på at spise efter bogen 'spis dig gravid' og trænede 3 gange om ugen. Min cyklus blev stabil på 32 dage og blev gravid efter to normale cyklus. Tabte også 15 kg :-)

Anmeld

18. august 2014

HopinWishin

Kitty-Katten skriver:

Hej :-)
Vi prøvede i 16 måneder med at blive gravid her anden gang. Min cyklus var meget uregelmæssige med 30-95 dage imellem mens. Vejede også 18 kg for meget i forhold til normalt bmi. Brugte de sidste 5 måneder på at spise efter bogen 'spis dig gravid' og trænede 3 gange om ugen. Min cyklus blev stabil på 32 dage og blev gravid efter to normale cyklus. Tabte også 15 kg :-)

okay! Så er bogen faktisk noget værd.. overvejer at købe ller låne den =)

Anmeld

18. august 2014

Summer2014baby

Har nogen hvis du vil købe den er helt ny og nåede aldrig at få den brugt

Anmeld

19. august 2014

BA

Jeg har også kun gode erfaringer med "spis dig gravid"

Anmeld

19. august 2014

Kay

jeg har pco, og ingen æl i følge lægerne...

spiste efter det næsten et år og tabte mig en del... (35 kg) og blev gravid  

spiser stadig med principperne i baghoved... det vil sige jeg følger det ikke strængent... men minsker indtaget af stivelsesholdig mad mest muligt, uden at være fanatisk 

og er nu gravid igen 

har ikke brug for min længe hvis du ønsker at købe den  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.