Om at donere(som til brystkræft)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2014

TNBC

Ja, ved det måske er et mærkeligt/skørt spørgsmål, men det er bare noget jeg har tænkt over. 

Hvis I skulle støtte noget, som brystkræft, hvad ville I så gerne se for at støtte. Tænker ikke på de der indsamlingsprogrammer, der er. Synes det bliver så ensformet.

Men som at folk kører fra Danmark til Paris, skydiver eller noget i den retning, er det overhovedet noget I vil hjælpe med?
Forstået på den måde, at hvis jeg sagde jeg ville skydive(eller noget jeg var super bange for at gøre, men gør det for at hjælpe andre), for at støtte brystkræft, ville I så støtte mig i det.. Altså ikke med flere hundrede kroner hver, men bare sådan alm.  

Jeg har nemlig faktisk overvejet at gøre det, men så tænkte jeg; Hvordan fanden ville jeg få folk til at donere? 
Dels fordi det ville være en stor ting for mig selv, men også fordi at jeg gerne vil hjælpe andre. 

Ja, ved det er et mærkeligt spørgsmål, men hvad??, nogen gange skal man stille mærkelige spørgsmål, ik??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Mami

Nej det ville jeg ikke 

Anmeld

18. august 2014

L&V

Yurie skriver:

Ja, ved det måske er et mærkeligt/skørt spørgsmål, men det er bare noget jeg har tænkt over. 

Hvis I skulle støtte noget, som brystkræft, hvad ville I så gerne se for at støtte. Tænker ikke på de der indsamlingsprogrammer, der er. Synes det bliver så ensformet.

Men som at folk kører fra Danmark til Paris, skydiver eller noget i den retning, er det overhovedet noget I vil hjælpe med?
Forstået på den måde, at hvis jeg sagde jeg ville skydive(eller noget jeg var super bange for at gøre, men gør det for at hjælpe andre), for at støtte brystkræft, ville I så støtte mig i det.. Altså ikke med flere hundrede kroner hver, men bare sådan alm.  

Jeg har nemlig faktisk overvejet at gøre det, men så tænkte jeg; Hvordan fanden ville jeg få folk til at donere? 
Dels fordi det ville være en stor ting for mig selv, men også fordi at jeg gerne vil hjælpe andre. 

Ja, ved det er et mærkeligt spørgsmål, men hvad??, nogen gange skal man stille mærkelige spørgsmål, ik??  

Jeg har ik behov for at se noget for at støtte men mange ting gider jeg ik støtte for at være helt ærlig. Men kræftens bekæmpels og støt brysterne støtter jeg altid når de kommer forbi og go nova har indsamlinger som man også selv kan oprette det syntes jeg er super fint

Anmeld

18. august 2014

TNBC

Ok, så det var et dumt spørgsmål.. 

Men gør det nok alligevel, fordi jeg ville være så stolt af mig selv...

Anmeld

18. august 2014

Mettefpigen

Nej det ville jeg ikke... jeg støtter det som jeg har lyst til... selvom jeg synes der er nogle der bli'r glemt her i DK... men jeg støtter familier Mefisto kræftramte børn og Hjerteforeningen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.