Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
10 svar
1 synes godt om
18. august 2014

anjo01

Hej..

jeg eg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvor lang tid det tog for jer fra i kontaktede en fertilitetsklinik til i blev insemineret?

- altså hvor lang tid der gik til samtale (og hvor mange), og til i blev insemineret? 

Er lidt i tvivl om hvor lang tid forløbet tager og om hvad det helt præcis indebærer. 

Håber der er nogen der vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Chewy

anjo01 skriver:

Hej..

jeg eg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvor lang tid det tog for jer fra i kontaktede en fertilitetsklinik til i blev insemineret?

- altså hvor lang tid der gik til samtale (og hvor mange), og til i blev insemineret? 

Er lidt i tvivl om hvor lang tid forløbet tager og om hvad det helt præcis indebærer. 

Jamen du skal bare have din menses så du kan komme igang med hormonerne. Man starter på tredjedagen efter mens start. Derefter går der ca. 14 dage alt efter hvor hurtigt din krop har et æg klar til jer

Anmeld

18. august 2014

anjo01

Chewy skriver:

Jamen du skal bare have din menses så du kan komme igang med hormonerne. Man starter på tredjedagen efter mens start. Derefter går der ca. 14 dage alt efter hvor hurtigt din krop har et æg klar til jer

Okay. Og hvor lang tid gik der fra i kontaktede klinikken?

Anmeld

18. august 2014

modesty

anjo01 skriver:

Hej..

Det kommer an på om I er blevet udredt til fulde, eller om klinikken føler at der mangler nogle undersøgelser.

Hvis alle undersøgelser er tilfredsstillende, vil der typisk ikke gå lang tid for man kommer i gang med første forsøg - men det kommer også an på hvor i landet, om det er privatklinik eller offentligt hospital o.s.v.

Anmeld

18. august 2014

Chewy

anjo01 skriver:

Okay. Og hvor lang tid gik der fra i kontaktede klinikken?

Ja, som Modesty skriver kommer det an på, hvorfor I er henvist og om det kræver yderligere undersøgelser. Har fik jeg hurtigt af vide, at jeg har PCO og vi gik igang med det samme. Der gik ca. 3 uger.

Anmeld

18. august 2014

esioul

anjo01 skriver:

Hej..

3 mdr fra henvisning til samtale og så kunne jeg melde mig på ved næste mens derefter

Anmeld

18. august 2014

anjo01

Tusind tak for svar. Jeg har fået fjernet min ene æggeleder og har fået papir fra sygehuset på at den anden sandsynligvis er lukket og at jeg derfor skal have hjælp til det via en klinik

Anmeld

18. august 2014

Chewy

anjo01 skriver:

Tusind tak for svar. Jeg har fået fjernet min ene æggeleder og har fået papir fra sygehuset på at den anden sandsynligvis er lukket og at jeg derfor skal have hjælp til det via en klinik

Men så er det jo ikke inseminering du skal. Så er det IVF og det kender jeg ikke så meget til. Ved min veninde gik der 3 mdr fra første samtale til de fik sat et æg op

Anmeld

25. august 2014

Mette0105

Vi skal igang med mikro inseminering når jeg for min menstruation og der er ca. Gået 2 -3 måneder fra vi fandt ud af min kæreste havde dårlig sædkvalitet :-).. Til nu.. Så det er gået super hurtigt., 

Anmeld

25. august 2014

Hullabullabulla

anjo01 skriver:

Hej..

Her gik der kun 1,5 måned fra forsamtale til første inseminationsforsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.