Fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
7 svar
9 synes godt om
18. august 2014

Moar2011

Min skønne kæreste har fødselsdag idag og han forventer Ikk at der ska ske noget..

Men har i nogen forslag, så han ka mærke at han ren faktisk har fødselsdag ??

Kreative ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Bshizzle

Storms-Mor skriver:

Min skønne kæreste har fødselsdag idag og han forventer Ikk at der ska ske noget..

Kreative ideer

Hvad med en tur ud og spise?

frem med flagene der hjemme og den hyggelige stemning i form af god mad og vin? 

Søde sms'er løbet af dagen... 

Invitere de nærmeste til kaffe/kakao/the eller aftensmad i aften? 

Anmeld

18. august 2014

Moar2011

Bshizzle skriver:

Hvad med en tur ud og spise?

frem med flagene der hjemme og den hyggelige stemning i form af god mad og vin? 

Søde sms'er løbet af dagen... 

Invitere de nærmeste til kaffe/kakao/the eller aftensmad i aften? 

Pengene r Ikk så store, så ku være lækkert med ting vi ku gøre herhjemme

Anmeld

18. august 2014

stjernehimmel

Masser af forkælelse når barnet er puttet...

her er massage, at være fritaget for huslige pligter mm altid et hit ;-) 

Anmeld

18. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du er hjemme før ham, så overrask ham med boller og varm kakao. det er altid hyggeligt og passer da perfekt på den her grå dag. Og koster ikke meget mere end lidt tid  

Anmeld

18. august 2014

Moar2011

Mor11 skriver:

Hvis du er hjemme før ham, så overrask ham med boller og varm kakao. det er altid hyggeligt og passer da perfekt på den her grå dag. Og koster ikke meget mere end lidt tid  

Han r hjemme kl 16.30 så det jo lidt sent at få det i forhold til aftensmad?

Anmeld

18. august 2014

Francisca

Storms-Mor skriver:

Kreative ideer

Sidste år da jeg havde fødselsdag var en ganske kedelig torsdag hvor vi begge skulle på arb og vores datter i vuggestue. Vi havde ikke lavet planer om noget som helst da det jo bare var en alm hverdag, min kæreste plejede at hente vores datter og jeg aflevere ( er på barsel nu så derfor jeg skriver plejede ) jeg havde fri fra job 17.30 og ringede da jeg fik fri som altid, spurgte lige hvad han havde købt ind til af aftensmad? Han siger så hakkebøffer med sovs og kartofler. Jeg bliver lidt skuffet da han ved jeg HADER hakkebøffer og jeg syntes det var lidt tarveligt at servere nu når jeg havde fødselsdag og alligevel ikke skulle fejres. Jeg kommer så hjem fra arb. Og der har han dækket op og hentet sushi fra min favorit sticks n sushi så jeg blev jo helt vildt glad! Oveni det havde han sagt jeg ikke ville få så stor gave i år men igen igen tager han røven på mig og har købt nogle Gucci solbriller til mig. Så min ellers så kedelige torsdags fødselsdag blev pludselig helt fantastisk da jeg kom hjem til den suprise alt havde han klaret efter arb med vores datter

Anmeld

18. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Storms-Mor skriver:

Han r hjemme kl 16.30 så det jo lidt sent at få det i forhold til aftensmad?

Narh, det synes jeg ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.