min søn på 5 har fået midertidig bopæl ved sin far via amtet indtil sagen skal for retten, troede sku de var til for og træffe afgørelse for hvad der er bedst for barnet men hvor ved de det fra uden og kende MIT barn, børnehaven har skrevet udtaelse til fars fordel hvilket de hartaget udgangspunkt i, han har i 5 år boet ved mig,far var ikke interreseret i ham de første 14 mdr var der ikke under min graviditet, blev en del af vores liv hvilket var fint ønsker min søn har os begge, han har aldrig før nu ville ha ham til og bo også pga vi er flyttet 30 km væk og han ikke mener han skal flytte børnehave, men det han ikke tænker på er min søn savner mig og hans lillebror sindsygt meget, ser ham kun hver anden weekend nuer van til og se ham hverdag jo, igår ligger vi og ser tv pludselig siger min søn mens han græder han ville ønske jeg var hans far og hans far var hans mor så han ku bo ved mig igen,da far henter idag har vi sagt farvel går ind 2 min efter står min grædende søn ved mig igen, han savnede mig allerede og ville blive, pisse hårdt og måtte sende ham med far, er ikke i tvivl om han elsker sinfar også, men shit det pisse hårdt og sende sit grædende barn med far så en god weekend endte øv!:/ havde bare brug for og komme ud med det!
Anmeld