3+3, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
6 svar
1 synes godt om
17. august 2014

Louiseac

Godaften, derude. 

Kan jeg mon være gravid? Min sidste menstruations første dag var den. 24.07 så så vidt jeg kan regne ud er jeg 3+3 henne, HVIS jeg nu skulle være gravid.. Tror jeg. 

Jeg har så siden i onsdags altså 2+6, døjet meget med træthed, samt har haft noget tykt hvidt udflåd som jeg aldrig har set før. Jeg har hele dagen idag haft øget appetit, og har følt mig meget oppustet + har haft nogle knibende jag i maven (dette kunne jo også skyldtes maden), så ved ikke rigtig. 

Det er jo lidt for tidligt til at teste, så tænkte det kunne være sjovt at høre hvad i tænkte, herinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

LilleMie

Louiseac skriver:

Godaften, derude. 

Kan jeg mon være gravid? Min sidste menstruations første dag var den. 24.07 så så vidt jeg kan regne ud er jeg 3+3 henne, HVIS jeg nu skulle være gravid.. Tror jeg. 

Jeg har så siden i onsdags altså 2+6, døjet meget med træthed, samt har haft noget tykt hvidt udflåd som jeg aldrig har set før. Jeg har hele dagen idag haft øget appetit, og har følt mig meget oppustet + har haft nogle knibende jag i maven (dette kunne jo også skyldtes maden), så ved ikke rigtig. 

Det er jo lidt for tidligt til at teste, så tænkte det kunne være sjovt at høre hvad i tænkte, herinde 

Det er jo altid svært at sige

Men ja det lyder da til, at du har nogle tegn, der godt kunne tyde på en graviditet, og jeg håber virkelig for dig, at den er der  

Men når det så er sagt, så er det eneste sikre testen, for kroppen kan virkelig snyde en (taler af erfaring ).

Held og lykke!

Anmeld

18. august 2014

Louiseac

Hej. 

Tusind tak for dit svar! 

Jeg tænkte at det nok stadig er for tidligt at teste, da jeg jo kun er 3+4 idag. Men er også svært at vente altså 

Anmeld

18. august 2014

modesty

Louiseac skriver:

Godaften, derude. 

Det er umuligt at sige. Kroppen kan virkelig spille én et pus, når der er noget man ønsker (eller frygter, for den sags skyld).

Vent til menstruationsdag, og hvis den ikke kommer, tag en test.

Anmeld

18. august 2014

Sujan

Det lyder som ægløsning du har haft så hvis i har haft sex der kan der jo godt være chance for at du er gravid...

Anmeld

18. august 2014

Lrm

Louiseac skriver:

Godaften, derude. 

Prøv at ta en test! Nogle kan jo se det tideligt

Anmeld

18. august 2014

Louiseac

Vil bare heller ikke teste for tidligt - jeg får hurtigt for vane med at blive et helt testmonster hvis jeg først kommer igang (hvilket jo så altså gør at min krop leger med mig og udsætter min mens endnu mere) 

Jeg er slet ikke i tvivl om at kæresten og jeg ramte min æl, da det gjorde hammer nas  Kæresten arbejder ude, så han havde lige 3 dage hjemme, hvilket passede perfekt med min æl. 

Har desuden altid haft en lidt ureglmæssig mens, hvilket gør at jeg ikke kender min præcise testdag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.