Er der nogle der har fået pks i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2014

Anonym trådstarter

Hej piger .
Er der nogle af jer der har fået pks i Hjørring - på mors ønske?
Jeg skal til læge samtale i slutningen af denne mdr, og er SÅ bange for de siger nej

- jeg har selvf sat mig godt ind i det hele, og har læst alle risici osv. Og jeg har søgt efter sygehuset pjece omkring det - den kan jeg dog ikke finde /: så vis nogle har et link til den, må den gerne indsættes .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

Chevro

Anonym skriver:

Hej piger .
Er der nogle af jer der har fået pks i Hjørring - på mors ønske?
Jeg skal til læge samtale i slutningen af denne mdr, og er SÅ bange for de siger nej

- jeg har selvf sat mig godt ind i det hele, og har læst alle risici osv. Og jeg har søgt efter sygehuset pjece omkring det - den kan jeg dog ikke finde /: så vis nogle har et link til den, må den gerne indsættes .

Hej :-)

Jeg har fået aks i Randers. Så kender til ks, men ikke deroppe.

Men kan ikke forstå hvorfor du selv vil ønske det? :/

Anmeld

18. august 2014

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Hej :-)

Jeg har fået aks i Randers. Så kender til ks, men ikke deroppe.

Men kan ikke forstå hvorfor du selv vil ønske det? :/

Fødsels angst

Anmeld

18. august 2014

Chevro

Anonym skriver:

Fødsels angst

Har du født før?

Altså jeg havde veer i mange timer (ikke noget at regne for mig) og jeg endte i aks fordi mit bækken er møg skævt!

Nu sidder jeg anden gang og skal have planlagt et ks! Det vil jeg gerne være foruden!!

Men desværre er jeg ikke i stand til at føde.

Der er sindssygt mange fordele ved at føde almindeligt. Men hvis en læge/Jordmoder vurdere dig til at være deprimeret over det, er det jo fint.

Synes bare ikke glæden/spændingen er så stor nu når man får en bestemt dato :/ i forhold til sidste gang, hvor man nærmest render rundt som en tikkende bombe :-) man aner ikke hvornår der sker noget, hvordan det føles osv. Det var det vildeste

Og noget som vi mindes med glæde!

Håber virkelig du får hjælp til at finde ud af hvad der er det bedste for dig :-) Men bestemmer de sig for at du skal føde alm. så må du ikke panikke over det!

Anmeld

18. august 2014

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Har du født før?

Altså jeg havde veer i mange timer (ikke noget at regne for mig) og jeg endte i aks fordi mit bækken er møg skævt!

Nu sidder jeg anden gang og skal have planlagt et ks! Det vil jeg gerne være foruden!!

Men desværre er jeg ikke i stand til at føde.

Der er sindssygt mange fordele ved at føde almindeligt. Men hvis en læge/Jordmoder vurdere dig til at være deprimeret over det, er det jo fint.

Synes bare ikke glæden/spændingen er så stor nu når man får en bestemt dato :/ i forhold til sidste gang, hvor man nærmest render rundt som en tikkende bombe :-) man aner ikke hvornår der sker noget, hvordan det føles osv. Det var det vildeste

Og noget som vi mindes med glæde!

Håber virkelig du får hjælp til at finde ud af hvad der er det bedste for dig :-) Men bestemmer de sig for at du skal føde alm. så må du ikke panikke over det!

Jeg har født tre gange.. Jeg kan slet ikke finde ud af det med veer, og stivner når de kommer, og alle gangene har jeg haft veer i 2 døgn før jeg har født /:. Jeg kan ikke overskue det .

Anmeld

18. august 2014

Chevro

Anonym skriver:

Jeg har født tre gange.. Jeg kan slet ikke finde ud af det med veer, og stivner når de kommer, og alle gangene har jeg haft veer i 2 døgn før jeg har født /:. Jeg kan ikke overskue det .

Så kender du jo til det hele :-)

Så tror jeg ikke du skal være bange for at blive afvist. Tal din egen sag (; så skal de nok gøre hvad de kan for dig!

Anmeld

18. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Snak med din jordmor om det, og forklar alle grundene til at du ønsker pka! Sige at du ud fra dine tidliger fødsler ik kan overskue det osv!

Ska vi nogensinde ha barn nr 3 vil jeg helt klart også ønske pka. Jeg har fået aks med den første, fik valgt alm fødsel eller pks med nr2. Valgte alm fødsel hvilket også gik ok, men var meget dårliger efter alm fødsel end efter mit aks, hvor jeg relativt hurtig var på bene igen efter.

Syntes på i gen måde at den ene fødsel var bedre end den anden, glæden over at mine børn var kommet sikkert til verden var lige stor begge gange og har ingen problemer haft med tilknytning osv. 

Gør hva der er bedst for dig, og ha god samvitighed over det!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.