Nogle der vil følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
21 svar
2 synes godt om
17. august 2014

Lrm

Jeg er ca. 3+2 idag hvis jeg er gravid! Det må tiden jo vise 

vil høre om nogle vil følges ad og se hvad tiden bringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

LilleMie

Lrm skriver:

Jeg er ca. 3+2 idag hvis jeg er gravid! Det må tiden jo vise 

vil høre om nogle vil følges ad og se hvad tiden bringer??

Jeg vil gerne Jeg vil nok være omkring 3+0 i dag, for jeg havde æl smerter (eller i hvert fald underlivssmerter ) for en uge siden, så nu må vi se hvad tiden viser!!

Jeg tester nok på lørdag, for jeg skal på date med manden lørdag aften, og så er det rart at vide, om jeg må drikke en øl til koncerten

Anmeld

18. august 2014

Lrm

LilleMie skriver:

Jeg vil gerne Jeg vil nok være omkring 3+0 i dag, for jeg havde æl smerter (eller i hvert fald underlivssmerter ) for en uge siden, så nu må vi se hvad tiden viser!!

Jeg tester nok på lørdag, for jeg skal på date med manden lørdag aften, og så er det rart at vide, om jeg må drikke en øl til koncerten

Dejligt

ja kunne være dejligt hvis den er der lørdag så jeg overvejer også teste om et par dage, er lidt nysgeri jo!! 

Er det den første??

Anmeld

18. august 2014

LilleMie

Lrm skriver:

Dejligt

ja kunne være dejligt hvis den er der lørdag så jeg overvejer også teste om et par dage, er lidt nysgeri jo!! 

Er det den første??

Første barn eller test? Svaret er ens, nej til begge

Jeg har en datter på 2,5 år og vi har prøvet i 16 måneder her anden gang.

Jeg har en underlig fornemmelse af, at den er der denne gang, men jeg har haft fornemmelsen før, uden at det var rigtigt, så jeg tør ikke få mine forhåbninger alt for meget op.

Jeg skal aflevere speciale om en måned, så stressen fra det kan nok også gøre, at min mave teer sig, at jeg er ekstra følsom og at jeg har lidt kvalme i dag... Åh alle de forbandede tanker...

Hvor længe har I prøvet og er det din første?

Anmeld

18. august 2014

Lrm

LilleMie skriver:

Første barn eller test? Svaret er ens, nej til begge

Jeg har en datter på 2,5 år og vi har prøvet i 16 måneder her anden gang.

Jeg har en underlig fornemmelse af, at den er der denne gang, men jeg har haft fornemmelsen før, uden at det var rigtigt, så jeg tør ikke få mine forhåbninger alt for meget op.

Jeg skal aflevere speciale om en måned, så stressen fra det kan nok også gøre, at min mave teer sig, at jeg er ekstra følsom og at jeg har lidt kvalme i dag... Åh alle de forbandede tanker...

Hvor længe har I prøvet og er det din første?

Vi har prøvet siden sep 13, dog blev jeg gravid i nov 13 og mistede i 9+4 så er på 7 cyklus nu:/ 

er bare så utålmodig

vi har desuden en dejlig dreng på 3. Men vil jo gerne ha en lillebror eller søster til ham!!

Anmeld

19. august 2014

LilleMie

Lrm skriver:

Vi har prøvet siden sep 13, dog blev jeg gravid i nov 13 og mistede i 9+4 så er på 7 cyklus nu:/ 

er bare så utålmodig

vi har desuden en dejlig dreng på 3. Men vil jo gerne ha en lillebror eller søster til ham!!

Jeg er ked af at høre, at du har mistet  Og jeg kan godt forstå, at du er ved at være utålmodig!

Vores datter er så optaget af babyer for tiden (vi kender nogle stykker der lige har født), og spørger tit om jeg også har en baby i maven, og er også begyndt at spørge, om hun snart får en lillesøster eller lillebror. Det er så sødt, men det gør samtidig så ondt i hjertet 

Blev du hurtigt gravid med jeres søn? Her var der gevinst i 5. cyklus første gang.

Anmeld

19. august 2014

Lrm

LilleMie skriver:

Jeg er ked af at høre, at du har mistet  Og jeg kan godt forstå, at du er ved at være utålmodig!

Vores datter er så optaget af babyer for tiden (vi kender nogle stykker der lige har født), og spørger tit om jeg også har en baby i maven, og er også begyndt at spørge, om hun snart får en lillesøster eller lillebror. Det er så sødt, men det gør samtidig så ondt i hjertet 

Blev du hurtigt gravid med jeres søn? Her var der gevinst i 5. cyklus første gang.

Jeg blev i 4 cyklus med vores søn, så det gik ok hurtig!! Som sagt så to det to cyklusser da vi mistede så synes 7 cyklusser er meget længe, selvom jeg ikke skal klAge, der er jo nogle der prøver i flere år!

Anmeld

20. august 2014

Lrm

Ih kom til at teste idag ca. 3+5 negativ øv øv. Håber det bare fordi min æl har været senere end forventet  nå med en cyklus på 26 dage prøver jeg igen på fredag hvis mens ikke kommer om morgenen som den plejer! 

Anmeld

20. august 2014

LilleMie

Lrm skriver:

Ih kom til at teste idag ca. 3+5 negativ øv øv. Håber det bare fordi min æl har været senere end forventet  nå med en cyklus på 26 dage prøver jeg igen på fredag hvis mens ikke kommer om morgenen som den plejer! 

Øv øv  Jeg krydser fingre for, at du bare ikke er så langt henne som forventet 

Jeg har ikke testet endnu og gør det først lørdag, hvor jeg vil være ca. 3+5.

Anmeld

20. august 2014

Lrm

LilleMie skriver:

Øv øv  Jeg krydser fingre for, at du bare ikke er så langt henne som forventet 

Jeg har ikke testet endnu og gør det først lørdag, hvor jeg vil være ca. 3+5.

Det lyder som en god ide!! Håber du er mere heldig giv endelig lyd når du har testet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.