gave til hemmeligt bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
10 svar
3 synes godt om
17. august 2014

Anonym trådstarter

Hej.
Min søster skal giftes på rådhuset p, jeg er den eneste i familien der ved det. Resten af familien tror vi skal til noget fødselsdags komsammen. Jeg har tilbudt at købe gave for familien, men hvad?? Min mor mener vi bare skal købe haveting, men hun ved jo heller ikke at det bliver en speciel dag?!?!? What to do and buy? Har knap en tudse at købe for... HJÆLP...?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hej.
Min søster skal giftes på rådhuset p, jeg er den eneste i familien der ved det. Resten af familien tror vi skal til noget fødselsdags komsammen. Jeg har tilbudt at købe gave for familien, men hvad?? Min mor mener vi bare skal købe haveting, men hun ved jo heller ikke at det bliver en speciel dag?!?!? What to do and buy? Har knap en tudse at købe for... HJÆLP...?!?

Tilskud til bryllupsrejse i form af et gavekort/check?

Anmeld

17. august 2014

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Hej.

En gæstebog,hvor alle gæsterne kan skrive en hilsen i:-)

Anmeld

17. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej.

Smartbox med en hotelovernatning?

Anmeld

17. august 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Tilskud til bryllupsrejse i form af et gavekort/check?

Synes faktisk det er en god idé, men havde måske mere tænkt en mere fysisk gave. ;-) de har en lille dreng så kommer nok ikke ud at rejse lige med det samme?!? Men tak for input!

Anmeld

17. august 2014

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

En gæstebog,hvor alle gæsterne kan skrive en hilsen i:-)

Årh det er bare en vidunderlig idé!

Anmeld

17. august 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Smartbox med en hotelovernatning?

Hmm ja, vil tage det med i overvejelserne!! Tak @-}--

Anmeld

17. august 2014

Dina1987

Jeg tænker også noget de kan bruge fremover, lige som gæstebogen

Måske et træ?

Eller en kurv, med fx en.avis fra den dag de er gift, chokolade, champagne, osv

Anmeld

17. august 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Hej.

Til min svigerinde gav vi en lille kurv med bl.a. to vinglas med bryllupsdatoen og deres nye fælles efternavn graveret. Men man kan jo nøjes med datoen og et par hjerter, hvis de ikke skal have samme efternavn

Anmeld

17. august 2014

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Til min svigerinde gav vi en lille kurv med bl.a. to vinglas med bryllupsdatoen og deres nye fælles efternavn graveret. Men man kan jo nøjes med datoen og et par hjerter, hvis de ikke skal have samme efternavn

uhh se det er en meget god ide.. De har vist noget sandblæst glas i nærheden!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.