gave ideer til 5 årig piige --- søger legodukker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.218 visninger
5 svar
1 synes godt om
17. august 2014

mussimor

søger virkelig ideer til gaveønsker til en 5 års fødselsgave ??

dukketing,barnevogn, m.m det har hun nok af.

p.s

--)

hjælp: nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle legodukker, gerne i butikker (nyt) ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

mussimor

legodukke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. august 2014

Havfruen

mussimor skriver:

søger virkelig ideer til gaveønsker til en 5 års fødselsgave ??

dukketing,barnevogn, m.m det har hun nok af.

p.s

--)

hjælp: nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle legodukker, gerne i butikker (nyt) ???

Min trunte fik bla. LEGO friends til sin 5 års fødselsdag. Og tøj til sine Build-a-Bear bamser (gavekort til sådan en butik vil også bringe lykke). Hun fik også et skrivebord og et løbehjul. 

Barbie er hun os vild med. Disney Palace Pets, Playmobil, sminke og andre 'dulleting'. 

Anmeld

17. august 2014

mussimor

tak for det, har lige så lige kigget inde på build-a-bear hjemmesiden,

inden du skrev, hi,hi....

tænker lidt hvilke skrivebord til en 5 årig pige>?

tror vist lige jeg skal ind og google lidt på noget af det du skrev med ønsker

Anmeld

17. august 2014

Julemusen

De lego dukker du efterlyser hedder Lego Duplo Dukker :-) man han desværre ikke købe dem fra ny mere og de blev oprindeligt produceret som institutions legetøj til børnehaver og vuggestuer. Har selv ledt efter dem til min niece og min søn da de blev 2 år.
Jeg endte med at købe et stort set brugt med 7 dukker og tilbehør til: senge, stole, barnevogn, babyer, dyr, køkken, bad mm. Så solgte jeg næsten halvdelen fra, da der var meget! Købte over gul og gratis.

Men ved ikke om det ville være bedre med lego scala eller friends til en 5-årig. Det er sådan lidt småbørns legetøj i min optik, og min niece på nu 4 er gået over til lego friends og leger ikke rigtig med lego duplo dukker mere. Men det skal du jo helt selv vurdere i forhold til dit barn :-D

Hejd og lykke med at finde en god gave! Synes selv det bliver sværere og sværere jo større ungerne bliver :-)

Anmeld

17. august 2014

Havfruen

mussimor skriver:

tak for det, har lige så lige kigget inde på build-a-bear hjemmesiden,

inden du skrev, hi,hi....

tænker lidt hvilke skrivebord til en 5 årig pige>?

tror vist lige jeg skal ind og google lidt på noget af det du skrev med ønsker

Build-a-Bear er virkelig et hit herhjemme. Min datter har tre bamser, to af dem har hun selv lavet i butikken. Mange vil sikkert mene at det er et dumt amerikansk koncept, men min pige eeelsker det! 

Skrivebordet fik hun af min mor og stedfar. Det er fra ikea og kostede næsten 800,- så ved ikk om det er over dit budget? 

Sylvanian Families kunne også være en ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.