sus1987 skriver:
Som overskriften lyder går mit spørgsmål ud på hvad i gjorde efter fødslen mht. At tabe jer
Mangler 14 kg ud af de 30 jeg tog på, vægten har de sidste 2 uger stået stille og rykker sig slet ikke...
Jeg har ikk mulighed for at gå i firnesscenter, da jeg ikke vil ha lillemanden med derned (hsn er kun 7 uger), går en del ture med barnevognen omkring 3-5 km pr dag, men mangler råd til hvad man ellers kan gøre, da der ikke sker så meget på vægten.???
Jeg tog 23 kg på med den første - mest væske pga ssf, hvilket resulterede i at de alle var væk 10 dage efter fødslen. Da min søn var 7 måneder besluttede jeg mig for, at nu skulle det være nok, vi skulle giftes om sommeren, og jeg ville smide en masse kg. 22 kg blev det til på 7 måneder

Hvordan?? - tja udelukkende ved 2 ting:
1) spiser aldrig ris og pasta mere.. Blomkålsris og ex vis kogt hvidkål som pasta
2) portionsanretter al min mad
Vægten begyndte så at stagnere her i foråret/ sommeren , og nu er jeg så blevet gravid og kvalmeramt, så nu spiser jeg ikke så pokkers sundt, men så snart kvalmen er væk fokuseres der igen på min mad..
Anmeld