Hvordan gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
11 svar
2 synes godt om
16. august 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hey i søde damer 

jeg fødte en vidunderlig lille pige for 1 uge og 2 dage siden.

mit spørgsmål er til dem der ammer. Hvordan klare i med at amme jeres barn når i er ude i byen i nogle timer? Tænker sådan shoppe dag med spise ude osv

Tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2014

Love Angel

Mor til 4

Men self jer der har ammet før som ikk ammer mere i må også godt sige hvordan i gjorde

Anmeld

16. august 2014

Sujan

Altså mener du hvis barnet ikke er med??? Det ville jeg ikke gøre efter så kort tid.. Men det er jo bare mig...
Hvis baby er med så ville jeg bare amme hende der hvor jeg var...
Mange børnebutikker har et lille ammerum og man kan gøre det temmelig diskret...

Anmeld

16. august 2014

Love Angel

Mor til 4
Sujan skriver:

Altså mener du hvis barnet ikke er med??? Det ville jeg ikke gøre efter så kort tid.. Men det er jo bare mig...
Mange børnebutikker har et lille ammerum og man kan gøre det temmelig diskret...

Årh nej for Søren kan da aldrig går fra min lille pige Jeg mener tag hende med. Min mand og jeg vil gerne tag hende med ud i byen hvor vi spiser lidt frokost og køber lidt tøj til hende

Anmeld

16. august 2014

Love Angel

Mor til 4
Sujan skriver:

Og når virkelig? Det viste jeg ikk 

Og tusind tak for svar

Anmeld

16. august 2014

Sujan

Kommende mor skriver:

Og når virkelig? Det viste jeg ikk 

Og tusind tak for svar

Det vidste jeg nemlig heller ikke!!!

Men sidder i evt. På cafe eller andet så er det bare dynen foran... Man vender sig til det.
Jeg havde svært ved det i starten men hold da op mange kiksede steder jeg har ammet fordi at baby bare var sulten nu!!! Og det er jo dem der er de vigtigste så pyt med hvad folk mener:-)

Anmeld

16. august 2014

Love Angel

Mor til 4
Sujan skriver:

Det vidste jeg nemlig heller ikke!!!

Men sidder i evt. På cafe eller andet så er det bare dynen foran... Man vender sig til det.
Jeg havde svært ved det i starten men hold da op mange kiksede steder jeg har ammet fordi at baby bare var sulten nu!!! Og det er jo dem der er de vigtigste så pyt med hvad folk mener:-)

Hehe okay 

og ja det også rigtigt. Barnet er og bliver det vigtigste

Tusind tak for svar 

Anmeld

16. august 2014

lineog4

Begge mine ammebørn havde jeg mens de var små da det var godt vejr, så jeg satte mig på bænke, trappestene osv. 

Da de blev lidt ældre og det blev koldere kunne jeg bedre trække det til jeg fandt en bænk.

Især med lillebror var jeg ude hele dage fra han var er par uger gammel for de store skulle jo også opleve noget, så han er ammer alle vegne på alle mulige og umulie måder. 

Og med min første havde jeg prøvet alle trappesten fra centrum og hjem 

Anmeld

16. august 2014

Love Angel

Mor til 4
lineog4 skriver:

Begge mine ammebørn havde jeg mens de var små da det var godt vejr, så jeg satte mig på bænke, trappestene osv. 

Da de blev lidt ældre og det blev koldere kunne jeg bedre trække det til jeg fandt en bænk.

Især med lillebror var jeg ude hele dage fra han var er par uger gammel for de store skulle jo også opleve noget, så han er ammer alle vegne på alle mulige og umulie måder. 

Og med min første havde jeg prøvet alle trappesten fra centrum og hjem 

Hehe okay 

Og tak for svar

Anmeld

16. august 2014

Lilott

Da jeg ammede gjorde jeg det også bare der vi nu engang var. Når jeg var på shoppetur var jeg altid et smut forbi ønskebørn da de har et baglokale man kan amme i. Hvis jeg skulle på café spurgte jeg altid om jeg måtte amme derinde, og hvis jeg ikke måtte var det bare ikke der vi skulle spise  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.