SU som enlig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. august 2009

qp

Er der nogen der ved om, man skal angive forsørgertillæg og SU  lån når man skal søge boligsikring?

SU lånet er jo et  skattefrit  lån og jeg vil da ik mene, at det skal have nogen effekt på ens boligsikringsydelse da det i sidste ende kunne resultere i, at man undlod at søge om lånet.

Forsørgertillæg ved jeg ik så meget om andet end, at det er ca 1300 kr. Nogen der ved om man skal betale skat af det? 

Håber her er nogle der har styr på overnævnte....

Kh Mariann

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Lærke90

Er der nogen der ved om, man skal angive forsørgertillæg og SU  lån når man skal søge boligsikring?

SU lånet er jo et  skattefrit  lån og jeg vil da ik mene, at det skal have nogen effekt på ens boligsikringsydelse da det i sidste ende kunne resultere i, at man undlod at søge om lånet.

Forsørgertillæg ved jeg ik så meget om andet end, at det er ca 1300 kr. Nogen der ved om man skal betale skat af det? 

Håber her er nogle der har styr på overnævnte....

Kh Mariann

Man skal i hvertfald betale skat af sit forsøger tillæg.. er jeg meget sikker på
Det er i hvert flad sådan min kæreste og jeg forstod det, da  vi skulle finde ud af med forsøger tillægget

Anmeld

17. august 2009

qp

Lærke90 skriver:

Man skal i hvertfald betale skat af sit forsøger tillæg.. er jeg meget sikker på

Ihh skal man det, det er kun 1300 kr? Hmmm øv da

Anmeld

18. august 2009

Lærke90

Ja det er meget lidt penge man får ud af det, hvilket er en stor skam..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.