Kan det mon passe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2014

May86

Så har jeg testet igen og der er vist ikke længere nogen tvivl. 

Puha  og så i første forsøg, troede at der ville gå et par måneder inden det skulle lykkes for os.
Det er svært at fatte da jeg ikke har nogle vilde symptomer udover lidt små kvalme der kommer og går.

Hvor er det fedt for jer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Disa

Er lige nød til at vise jer et billede af mine tests, se lige en fremgang. 

Er bare så stolt og glæder mig helt vildt.

Jeg har normalt en pæn flad mave, meeen den er altså allerede begyndt at stritte/bule lidt, så det kan jeg ikke skjule ret længe. Kvalmen er heldigvis ikke ret slem endnu, men jeg bliver godt oppustet når jeg spiser, ligner næsten en der har spist en ballon, Kæresten kommenterede så igår: Jaja, der er sikkert 4 der inde når du vokser så hurtigt.  
Satser på en, men kan da ikke lade være med at tænke om der er mere end en der inde, bliver spændende til scanning.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2014

Moar2011

Disa skriver:

Tog denne test i dag, selvfølgelig lige inden jeg skulle til familie fest, kan ikke blive enig med mig selv om der er noget eller ej. Håber i andre har et par friske øjne. 

Kan se en meget svag streg

Anmeld

27. august 2014

Mor til F

Disa skriver:

Jeg har normalt en pæn flad mave, meeen den er altså allerede begyndt at stritte/bule lidt, så det kan jeg ikke skjule ret længe. Kvalmen er heldigvis ikke ret slem endnu, men jeg bliver godt oppustet når jeg spiser, ligner næsten en der har spist en ballon, Kæresten kommenterede så igår: Jaja, der er sikkert 4 der inde når du vokser så hurtigt.  
Satser på en, men kan da ikke lade være med at tænke om der er mere end en der inde, bliver spændende til scanning.

Stort tillykke med den lille spire i maven

Anmeld

27. august 2014

May86

Har du stadig ikke rigtigt symptomer?

Anmeld

27. august 2014

Disa

May86 skriver:

Har du stadig ikke rigtigt symptomer?

Nej det er meget lidt, lidt kvalme men ikke noget jeg ikke kan ignorere. Mine nippels er ømme men kan nemt have bh på, jeg har ikke ondt i/ ømme bryster overhovedet. Har dog lidt smerter nede i maven en gang imellem, men tror det er fordi maven gør klar og plads til den lille spire. 

Men jeg kan allerede se det på maven at den buler lidt og her om aftenen specielt når jeg får noget at spise så "hæver jeg op"
Men ja ellers er jeg indtil videre sluppen meget godt fra det hele. Men det hævner sig måske senere. 

Anmeld

27. august 2014

Disa

Storms-Mor skriver:

Kan se en meget svag streg

Også på det nye billede... 

Anmeld

27. august 2014

Mother-love

Tillykke

Anmeld

28. august 2014

Babydrøm

Disa skriver:

Stort tillykke, hvor dejligt

Anmeld

28. august 2014

May86

Disa skriver:

Nej det er meget lidt, lidt kvalme men ikke noget jeg ikke kan ignorere. Mine nippels er ømme men kan nemt have bh på, jeg har ikke ondt i/ ømme bryster overhovedet. Har dog lidt smerter nede i maven en gang imellem, men tror det er fordi maven gør klar og plads til den lille spire. 

Men jeg kan allerede se det på maven at den buler lidt og her om aftenen specielt når jeg får noget at spise så "hæver jeg op"
Men ja ellers er jeg indtil videre sluppen meget godt fra det hele. Men det hævner sig måske senere. 

Synes heller ikke mine symptomer er overvældende. Trætheden er mest tydeligt, det andet ikke uudholdeligt.

Men hvor er det fedt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.