Hvad med mensen når man har født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

SaNiNa

det er 9½ uge siden jeg fødte og jeg fik min menustration i sidste uge og jeg ammer fuldt ud. så tror du får den når din krop er klart til det igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Sweet1978

MariaE skriver:

LØGN OG LATIN det er fra gamle dage da. så... det troede jeg faktisk alle vidste. Nå, men så blev jeg da klogere.

Fik min mens efter 8 uger første gang
6 uger 2 gang og ammede begge gange.
Den kommer når den vil

Har svaret lidt i tidligere indlæg, ved ikke om jeg vil bruge så store ord som løgn mm., men kan se at det er forskelligt fra kvinde til kvinde. Jeg har det fra egen læge og nu er mit seneste barn kun 2 så helt gammelt info er det ikke og det har også passet ved mig ved begge børn 2-3 uger efter ammestop mens. men tror trådstarter har fået svar på sit spørgsmål.

Anmeld

18. august 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Amning KAN udsætte mens - det skulle være bevist rent videnskabeligt. Men da det er forskelligt fra kvinde til kvinde, så kan man ikke bruge amning som en sikker prævention.

Men det er ikke nødvendigvis løgn og latin - det er blot ikke en ting, der er ens for alle.

Personlig fik jeg mens ca. 1 måned efter ammestop. Og ærlig talt, så savnede jeg den ikke

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

Jeg fik mit ca. 3-4 uger efter....

Anmeld

18. august 2009

Muffinmus

Sweet1978 skriver:

Har svaret lidt i tidligere indlæg, ved ikke om jeg vil bruge så store ord som løgn mm., men kan se at det er forskelligt fra kvinde til kvinde. Jeg har det fra egen læge og nu er mit seneste barn kun 2 så helt gammelt info er det ikke og det har også passet ved mig ved begge børn 2-3 uger efter ammestop mens. men tror trådstarter har fået svar på sit spørgsmål.

Løgn og latin er jo bare en sætning til noget der ikke passer..det er jo ikke et faktum at amning holder mens væk, men at det kan udsætte mens hos enkelte

Anmeld

18. august 2009

SAL

Ha ha Det var da lige noget der kunne få hønseflokken op på tastaturet
Jeg ammer - så er spændt på om den kommer EFTER ammestop eller om den sniger sig ind på mig...Anyways! Tak for jeres tilbavs´meldinger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.