Stor fan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har I været i Legoland??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.116 visninger
15 svar
5 synes godt om
15. august 2014

Nadia&Daniel

Vi er i familien - blevet stor fan af Legoland i Billund
Vi var afsted med fribilletter - så 907.- sparet (dog kostede maden ikke helt billigt)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2014

MorDk

Ja men det er MANGE MANGE MANGE MANGE år siden....

Anmeld

15. august 2014

GUSO

Ja vi ELSKER Legoland og skal afsted igen imorgen det er 8. Eller 9. Gang i år kan ikke få for meget af det skønne sted

Anmeld

15. august 2014

Zafir

ÆLSGER legoland

Anmeld

15. august 2014

LinLin

Vi var der to dage i maj... Med fint vejr og et minimum af mennesker!
Vi var afsted to voksne og to børn for 198kr/gang

Men jeg vil ikke i Legoland i sommerferien! Gider ikke,bruge min tid der på at stå i kø

Anmeld

15. august 2014

Clisolka

Ja, jeg har, men det er maaaaaaaaaaaaaaaange år siden - ikke siden jeg var barn 

Det må desværre blive ved drømmen, om at tage tumlingerne med til Legoland  Bella kaster op efter 5 min kørsel i bus, så er det en lang vej fra Sjælland, når ikke vi har bil (vi ved ikke hvor køresyg hun bliver i bil) 

Måske om nogle år - men til gengæld har vi i år været i Sommerland Sj i år. 45 min fra vores hjem 

Anmeld

15. august 2014

christinak

Nadia&Daniel skriver:

Vi er i familien - blevet stor fan af Legoland i Billund
Vi var afsted med fribilletter - så 907.- sparet (dog kostede maden ikke helt billigt)

Vi elsker Legoland, vi har alle sæsonpas og nyder at suse afsted når det passer os 

Anmeld

16. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her elsker vi også Legoland og har sæsonpas. Vi har været der en del gange i år og ungerne elsker det. Vi får rabat på billetter gennem vores bank og andre fordele som feks fribilletter til venner/ familie og mulighed for at komme til de forskellige events der forgår i løbet af året.  Vh plejer at smøre en madkurv og har selv drikkevarer med, hvilket spare mange penge!! 

Ps og hende princessen har vi også et par billeder med  Vh stine

Anmeld

16. august 2014

Nadia&Daniel

Clisolka skriver:

Ja, jeg har, men det er maaaaaaaaaaaaaaaange år siden - ikke siden jeg var barn 

Det må desværre blive ved drømmen, om at tage tumlingerne med til Legoland  Bella kaster op efter 5 min kørsel i bus, så er det en lang vej fra Sjælland, når ikke vi har bil (vi ved ikke hvor køresyg hun bliver i bil) 

Måske om nogle år - men til gengæld har vi i år været i Sommerland Sj i år. 45 min fra vores hjem 

Vi skal i Sommerland Sj. d. 24/8 vi har sommerhus deroppe af

Anmeld

18. august 2014

Timmner

Vi har også sæson kort til Legoland .. Hvornår var i der sidst tror jeg så jer der ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.