Hvornår gravid igen efter medicinsk abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg var til scanning i går hvor der desværre kun var en blommesæk. Skulle have været 9+2.

Mit spørgsmål til jer er nu, hvor lang tid tog det jer der har oplevet en medicinsk abort at blive gravide igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2014

Bianka

Da jeg fik en medicinsk abort efter en MA tilbage i juni 2011 blev jeg gravid igen i 2. cyklus.

Anmeld

15. august 2014

LinLin

Anonym skriver:

Jeg var til scanning i går hvor der desværre kun var en blommesæk. Skulle have været 9+2.

Mit spørgsmål til jer er nu, hvor lang tid tog det jer der har oplevet en medicinsk abort at blive gravide igen?

Nåede ikke at få mens så tre uger efter ca (stod med ny positiv test fem uger efter!)

Anmeld

16. august 2014

Anonym trådstarter

Bianka skriver:

Da jeg fik en medicinsk abort efter en MA tilbage i juni 2011 blev jeg gravid igen i 2. cyklus.

Tak for svar  Så er Der håb for jeg kan få en baby i 2015. Havde en gul i marts 14 og nu en MA.. Det er ved at være ret hårdt psykisk.

Anmeld

16. august 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Nåede ikke at få mens så tre uger efter ca (stod med ny positiv test fem uger efter!)

Wow det gik stærkt!  Jeg fik at vide vi ikke måtte forsøge før efter første mens, men det var mere for at de ikke skulle bruge tid på at finde frem til ny termin eller om det bare var rester fra MA. 

Jeg blødte kraftigt natten til fredag og det er allerede stilnet rigtig meget af så det er meget svagere end normal mens. Glæder møg til vi kan forsøge igen 

Anmeld

16. august 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Jeg blev gravid ved 1. ægløsning efter aborten - nåede ikke at få min mens. 

Anmeld

16. august 2014

LinLin

Anonym skriver:

Wow det gik stærkt!  Jeg fik at vide vi ikke måtte forsøge før efter første mens, men det var mere for at de ikke skulle bruge tid på at finde frem til ny termin eller om det bare var rester fra MA. 

Jeg blødte kraftigt natten til fredag og det er allerede stilnet rigtig meget af så det er meget svagere end normal mens. Glæder møg til vi kan forsøge igen 

Der fik vi også at vide men det med udregning af termin var jeg ærligt talt ret ligeglad med

Vi var til tjek en uge efter hvor alt var ude så derfor "turde" vi godt prøve igen derefter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.