nogle erfaringer om refertilisering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.688 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2014

Anonym trådstarter

Hej fokens

Min mand blev steriliseret for 3 år siden. Men vi har nu fortrudt og har fået tid til forundersøgelse for at se om vi kan få det lavet om.
(Ja, jeg ved vi burde have tænkt os bedre om, men det er så nemt at være bagklog )
Jeg vil høre og der er nogen der har prøvet eller kender nogen der er blevet gravid efter en refertillisering? Det er et brændende ønske vi har at få en mere..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2014

Newsence

Min mand blev streraliseret da han var sammen med sin eks... Da jeg gerne ville have barn blev det lavet om... Hans sædkvalitet endte på over gennemsnit efter... Hans første prøve viste lav kvalitet men efter et par måneder var det som sagt over gennemsnittet for mænd der ikke har været steraliseret 

Og trods at jeg har et problem med at producere og holde på æggene sidder jeg i dag med en skøn pige på 1 år....

Held og lykke med det

Anmeld

15. august 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Min mand blev streraliseret da han var sammen med sin eks... Da jeg gerne ville have barn blev det lavet om... Hans sædkvalitet endte på over gennemsnit efter... Hans første prøve viste lav kvalitet men efter et par måneder var det som sagt over gennemsnittet for mænd der ikke har været steraliseret 

Og trods at jeg har et problem med at producere og holde på æggene sidder jeg i dag med en skøn pige på 1 år....

Held og lykke med det

årh det var lige sådan en historie jeg trængte til at høre! Tusind tusind tak fordi du delte. Jeg går og er så hunde ræd for at det bare ikke kan lade sig gøre. Det ville bare knuse mig.

Anmeld

16. august 2014

Newsence

Anonym skriver:

årh det var lige sådan en historie jeg trængte til at høre! Tusind tusind tak fordi du delte. Jeg går og er så hunde ræd for at det bare ikke kan lade sig gøre. Det ville bare knuse mig.

kender det.. men der er jo heldigvis flere muligheder..

de kan også lave en sædudtagning ( kender ikke det korrekte ord)

men de lokalbedøver manden og så med en tynd nål tager de sæd ud. denne behandling kræver dog at du også får taget æg ud og at det så sker med kunstig befrugtning.. Så selvom det evt. ikke lykkes er der jo stadig håb, men det koster..

Så jeg håber at du lige som mig ikke behøver den helt store tur...

jeg ente med at få lagt sæd op og få sprøjter til modning af æg, men det var på grund af en sygdom jeg har og ikke min mand..

Anmeld

16. august 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

kender det.. men der er jo heldigvis flere muligheder..

de kan også lave en sædudtagning ( kender ikke det korrekte ord)

men de lokalbedøver manden og så med en tynd nål tager de sæd ud. denne behandling kræver dog at du også får taget æg ud og at det så sker med kunstig befrugtning.. Så selvom det evt. ikke lykkes er der jo stadig håb, men det koster..

Så jeg håber at du lige som mig ikke behøver den helt store tur...

jeg ente med at få lagt sæd op og få sprøjter til modning af æg, men det var på grund af en sygdom jeg har og ikke min mand..

vi har været super gode til at få børn sammen inden han blev steril. Jeg skulle næsten bare gå i hans underbukser så var den der. Så jeg håber vi har gode chancer. Også i og med vi kun er 25 og 31 så er vi jo stadig unge. Og har læst at det er også med til at øge muligheden for at det kan lade sig gøre. Men ja, kunstig befrugtning er helt sikkert med på overvejeren hvis det første ikke lykkes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.