de unge mødre, dadadadaaaaaam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. august 2009

oo

måske er jeg den eneste, der lige har opdaget denne vidunderlige ting (eller...), men nutv.dk har lagt de 3 første afsnit af de unge mødre 9. sæson (eller hvor vi er nået til) ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Miamaja

jep. it sucks at jeg ikke kan se det program mere efter jeg bosatte mig i usa... for jeg foler mig bare som en super mor naar man ser de unge modre i action. gosh!

Anmeld

17. august 2009

oo

Miamaja skriver:

jep. it sucks at jeg ikke kan se det program mere efter jeg bosatte mig i usa... for jeg foler mig bare som en super mor naar man ser de unge modre i action. gosh!

jæs, det er et godt pejlemærke, det program - der er nogen der virkelig virkelig stinker, og så er der dem som er alright og så er der dem der er frygteligt unge, men som alligevel, på deres teenagefacon får sagt nogle rørende ting

kan du virkelig ikke se det over nettet når du sidder i usa??

Anmeld

17. august 2009

Zelania

Hah ja de er grineren, der er nogle jeg virkelig ikke bryder mig om, og så er der nogle jeg syntes er  helt ok 

men man kan ikke lade være med at se det

Anmeld

17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

måske er jeg den eneste, der lige har opdaget denne vidunderlige ting (eller...), men nutv.dk har lagt de 3 første afsnit af de unge mødre 9. sæson (eller hvor vi er nået til) ud

GRATIS?! - Det håber jeg - for så er jeg da FLUX den der skal stene DUM til nathistorie!!

Anmeld

17. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Zafir skriver:

GRATIS?! - Det håber jeg - for så er jeg da FLUX den der skal stene DUM til nathistorie!!

Nej ikke gratis... desværre...

Anmeld

17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rikke skriver:

Nej ikke gratis... desværre...

Æv for pokker... ARGH. Jeg har allerede abonnement på sputnik, så jeg syntes det er lidt for dyrt at have på begge to... mmm...

Anmeld

17. august 2009

Plysbjørnen

Ellers er det her også godt... Og meget rørende...

www.mtv.com/ontv/dyn/16_and_pregnant/videos-full-episodes.jhtml

Anmeld

17. august 2009

Fines mor

Zafir skriver:

næææææææææ ikke gratis :-(

Anmeld

17. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Zafir skriver:

Æv for pokker... ARGH. Jeg har allerede abonnement på sputnik, så jeg syntes det er lidt for dyrt at have på begge to... mmm...

Sputnk har jeg også haft... men kunne ikke se ret mange af programmerne alligevel Ved ikke om der er flere forskellige abonnementer?

På nutv plejer jeg at melde mig ind for 5 dage ad gangen, det koster vist 18 kr. Og så ser jeg en masse afsnit de 5 dage... altså sparer op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.